Vraag

Heimwee & ik mis me moeder

  • 31 July 2021
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

Badge

Hey guys

Ik ben nu bij me vader voor 10 dagen, (ik heb gescheiden ouders) maar ik heb nu al heimwee! (Het is de eerste dag) dus nog 9 dagen te gaan😖

Mijn vader en moeder wonen een uur van elkaar vandaan dus ik kan ook niet gauw ff terug..🥺               En ik huil mezelf in slaap (dat weet me vader niet) hij weet wel dat ik me moeder gister miste maar daar heeft hij niks aan gedaan..  Ik wil super graag terug naar me moeder maar ik vind dat sneu om te zeggen omdat ik al vaker bij me moeder ben.. 

heeft iemand tips? Ik hoor het graag!!


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey

Veel succes

Mijn ouders zijn ook gescheiden en ik vond het vroeger ook wel eens moeilijk. Wat erg hielp voor mij was bellen en vertrouwde dingen doen. Dus dingen waar je gewoon gewent aan bent en die je bij allebei je ouders doet. En vertel het je vader hij heeft misschien niet meer zo’n goede band met je moeder, maar hij wil zeker niet dat je heimwee hebt.

Badge

Hi, I'm so sorry to hear that. But also a little bit happy, because my biggest fear is that I’m the only one who’s having trouble with that. My parents also got divorced when I was around the age of 8. I couldn’t progress it at that time. I don’t feel safe at my dad’s home. I mean he has slapped me 5/6 times, this morning he sits on me for at least 15 seconds. I couldn’t breathe and it was really scary, now my stomach really hurts.

So you can imagine I don’t have the best relationship with my dad. So I have said a billion times I wanna go live with my mom. But I can’t because she has a night job, and she doesn’t feel comfortable leaving me alone at home.

Badge

dankjullie wel voor de reacties🤗 inmiddels ben ik iets blijer omdat ik een knuffel heb gekocht waar ik nu geur aan ga hechten. Dat gaat me ontzettend helpen😇 Ik hoop dat jullie fijne dagen hebben ly guys💗

Reputatie 1
Badge

Hey kaaskop, ik zag dat je klaar was maar ik vraag jou nu iets, ik ga bijna elke vakantie naar mijn moeder toe die in wales woont (uk) en mis dat daar ook, heb je een specifieke knuffel gekocht? Want zo ja welke? Dan koop ik hem ook voor in de meivakantie en heb je nu tips voor mij? Ben vandaag geland maar wil eerlijk gezegd een beetje heel erg graag terug

 

Reageer