Hoii, ik ben een meisje van 14.
ik praat al een tijdje met een jongen we noemen hem ff Henry. En ik ben al 2 keer bij Henry thuis geweest allebei de keren waren zijn ouders niet thuis. We hebben ook al gezoend. En gisteren was hij naar mij toe gekomen, me ouders waren allebei niet thuis. Dus wij dachten dat dit het perfecte moment zou zijn, hij wilde graag mijn huis zien en buiten was het ook best koud. Nou komt het.
Ik had mijn moeder gevraagd of hij mocht komen en toen zei ze sg . Maar hij mocht niet naar binnen, ik had erover nagedacht en heb gezegd dat we niet naar binnen konden. Ik zei tegen hem we gaan ff me tas thuis zetten en dan naar buiten. Maar toen we bij mijn huis waren, was er toch een soort spanning ofz tussen ons. Hij vroeg of we ff snel konden gamen op mijn nieuwe PlayStation, hij bleef maar vragen dus ik dacht “1 potje kan geen kwaad” dus we waren nog geen 10 minuten in mijn huis.
maar hij begon me ineens te zoenen, nou vond ik dat zekerr niet erg, maar ik heb camera’s in mijn huis. Hij probeerde ook steeds in me broek te gaan met zijn hand, ook dat vond ik niet erg. Het voelde allemaal wel goed. Maar wat niet goed voelde was dat ik zo tegen mijn ouders in ben gegaan want zo ben ik helemaal niet. Tuurlijk hou ik me soms niet aan de afspraken maar dit doe ik eig nooit. Ik heb er heel erg spijt van.
Ik loop nu rond met een heel slecht gevoel. Ik voel super schuldig. Ik wil het ze graag vertellen zodat dat zware gevoel eraf is. En iedere keer als ik gebeld word ben ik bang dat ze me bellen om te zeggen dat ze het weten.
wat moet ik nu doen? Als ik me niet verdacht gedraag zullen ze ook niet zo gauw de camera’s checken. Maar het is niet dat ze nooit op de camera’s kijken. Ik wil niet dat ze zien hoe hun dochter nog net gevingerd word door een jongen die hun niet kennen. En ik wil dat schuld gevoel kwijt
wat moet ik doen?