Vraag

haren trekken/keel dicht knijpen/op de grond gooien

  • 16 May 2023
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Badge

heey mijn ouders willen altijd hun zin en krijgen ze dat niet trekken ze mij aan mijn haar de trap op naar de verdieping daarboven en ik ben best wel zwaar ik ben 40 kilo niet verwacht dat mijn haar 40 kilo kon houden

maar natuurlijk doet het pijn maar mijn ouders verwachten mijn volledige respect en liefde maar ik hou niet van ze als ze alleen maar aan zich zelf denken 

 

ook gooide mijn moeder mij kei hard op de grond en kneep mijn keel dicht ofzo of wat ze ook deed ik herinner het niet meer heel goed


2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Dit is echt niet oke.

Je moet hier iets aan doen. Misschien kun je de Kindertelefoon bellen. 

Je kunt er met je ouders over praten. Dat is best lastig. Doe het niet op een moment wanneer je net boos op ze bent geweest. Doe het liever op gewoon een normale dag. 

Ik wens je hier heel veel sterkte mee.

 

Oh ja en nog één ding, je zegt in je topic dat je zwaar bent maar voor iemand van twaalf jaar of ouder is dat best licht. (Ligt er natuurlijk aan hoe lang je bent)

Reputatie 6
Badge +3

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Je kunt ook kijken op de website van ;”veiligthuis”

 

Hopelijk kom je snel verder.

Reageer