Vraag

Haat mn zusje

  • 1 November 2023
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Ik haat mn zusje. Soms is ze lief maar ik heb geen band met haar. Ze doet alles om mn leven kapot te maken. En dat doet ze sinds ze op de middelbare sit. Ze is zo een hc classic bitch geworden. Ik heb een spuughekel aan der gekregen en alles wat ze doet maakt me gek. Ik kan dit gen niet meer. Iemand tips?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Zeg het tegen je ouders of mensen in je omgeving.  Of negeer haar is misschien wel de beste optie. 

 

Reputatie 3
Badge

ik heb ook zo een zusje. Ze zit sinds dit jaar op de middelbare en spreekt nu zo veel af met (nep) vriendinnen om er daarna geweldige verhalen over te vertellen om me te irriteren. ze zit het er dan in te frijven hoeveel vrindinnen zij meer heeft dat ik. ik heb maar 2 vrienden. ik ben het eens met anoniepje xxx gewoon negeren. alleen zullen je ouders je dat vertellen dat je ‘onaardig’ tegen je ‘kleine’zusje doet. wat ik altijd doe is wat zij mij aan doet doe ik terug. maakt ze een van mijn spullen kapot maak ik een van haar spullen kapot. doet ze mijn kleren aan verstop ik haar kleren dat soort dingen. mischien stopt ze dan eenbeetje.

jongere zusjes of broertjes zijn altijd irritant, maar meestal bedoelen ze het goed. ga een keer wat leuks doen! (met haar)

Reageer