Vraag

Haar verven

  • 26 May 2019
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo beste lezer,


Ik zou maar haar graag willen verven, maar hoe vraag ik dit aan mijn ouders en hoe weet ik welke kleur me goed zou staan?



Groetjes,
AnoniemKatje

3 reacties

Hoi

Je overweegt je haar te kleuren, en vraagt je af hoe dit aan te pakken.

Een verkoper zou je advies kunnen bieden. Afhankelijk van je natuurlijke haarkleur en haartype kan een medewerker je bepaalde producten aanraden.

Je zou bij je ouders kunnen polsen hoe ze in het algemeen staan tegenover het kleuren van haar. Zou je voor een natuurlijke tint gaan, of eerder voor een felle?

Groetjes
Kenshin
Hoi
ik heb me haar extreem vaak geverft(als je het permanent doet doe het dan niet tevaak)
als ik Jouw was zou ik eerst iets doen dat dicht bij je normale haar kleur licht en daarop verder gaan.

Gr.meisje000014

Hoi!

Ik heb miss wat tips voor je.

Als eerst om erachter te komen wat je mooi staat, bekijk deze video maar :point_down:

Hij legt uit welke haarkleuren het beste bij je huid passen, ook legt hij uit hoe je kunt weten of je een warme of koude huid hebt.

 

En dan het aan je ouders vragen gedeelte. 

Vraag het gewoon! Ik zeurde de hele tijd  door over dat ik het wilde verven vorig jaar maar ouders waren van hmmm dus uiteindelijk hebben we een deal gemaakt ik moest een maand mijn kamer net houden (k ben een rommelkont haha) maar na 2 maanden mocht ik het verven ik heb het blauw gehad met colorista washout heb normaal bruin haar maar had highlights waar t in bleef zitten t was best wel mooi vind ik zelf!

Nu ben ik weer aan t zeuren want de kleur is er helemaal uit doordat ik t af heb geknipt k heb nu kort haar.(waar ik ook over heb gezeurd) 

 

Houd wel rekening met dat als je blond haar hebt er met een groene of blauwe kleur kans is dat t groen blijft. En dat als je blond haar hebt en bijv, een donkere bruine kleur neemt je uitgroei lichter is en je dus moet bijverven (;

 

vraagjes voor jou

hoe oud ben je? 

is t al gelukt wat dit bericht is al een half jaar oud haha

wil je een felle kleur of natuurlijk? 
moet je t ook blonderen? 

 

groetjes mij!

Reageer