Skip to main content
Vraag

Guys ik verzuip, ik volbreng verwachtingen niet, wat als ik er niet meer was?

• 8 februari 2025
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

guys ik ga echt nog een x verzuipen met al het hooi dat ik op mn vork neem (idk of die uitdrukking goed is uitgedrukt) K was lett helemaal op van toetsweek en ook gwn mentaal en dan gelijk na de toetsweek moet k 4 projecten inleveren en k sport ook nog n secht te veel terwijl k eigk nog herstellende ben van n blessure. En dan gaat mn pa zeggen dat k een domme doos ben ofz en dat k een mislukkeling ben en niets kan:) K had donderdag lett schaatstraining en k huil nooit mr ik heb zo hard gejankt omdat mn vader lett terwijl k op t ijs stond ging zeggen dat k beter mn best moet doen en niks kan(k schaats 5 jaar en kan nogsteeds niet overstappen):) en zelfs mn trainer ging vragen of t echt wel goed ging en dat hij zich zorgen maakte.

Ook heb ik op school eigk geen vrienden mr dat snappen mn ouders ook niet en ze snappen ook niet wrm ik nooit iemand mee nr huis neem enz

K zou nu eindelijk echt na 2 jaar weer met iemand afspreken, krijg ik de dag ervoor huisarrest, omdat ik een grote mond had op de ijsbaan enz. K heb lett 2 uur gejankt omdat mn ouders alleen mr konden zeggen dat ze wel snapten wrm k geen vrienden heb, namelijk omdat k een trut ben die alleen mr aan zichzelf denkt en dat k hun verwachtingen niet volbracht en gwn dom was en n heks ofz.

Heeft iemand anders dit ook? gwn dat je verwachtingen niet volbrengt enz en dat je gwn elk moment denkt van wat als ik er nou niet meer was, zou iemand het merken enz? en heeft iemand tips ofz?

Srry vr t onsamenhangende verhaal trouwens mr ik bne gwn niet zo goed in n verhaal samenhangend te maken

5 reacties

Fleur_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 89 reacties
  • 8 februari 2025

Hi ​@F_Lwdddd ,

Wat naar zeg dat jouw ouders dit soort dingen tegen jou zeggen en je daardoor zo slecht voelt. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

Ik hoop dat het snel wat beter met je gaat, veel sterkte.

Groetjes,

Fleur

De Kindertelefoon

I'm_just_a_random_person_xD
Forum|alt.badge.img+1

hey ​@F_Lwdddd !

Wat heftig om dit te lezen. Mss kan je er over praten met je trainer? Ik heb ni echt een goede reactie srry!

Hoe gaat het vandaag met je💕?

xx im_just_a_random_person_xD

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 210 reacties
  • 13 februari 2025

t gaat prima wel veel gezeik enz mr ja, nr mn trainer ga k niet want die lult alles toch weer door aan mn ouders en hij is eng. Geluk dat k wr over dat soort dingen me zorgen hoef te maken

I'm_just_a_random_person_xD
Forum|alt.badge.img+1

heb je mss iemand anders die je vertrouwd zoals je mentor??

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 210 reacties
  • 19 februari 2025

nope eigk niet want mn mentor lult alles door aan mn ouders enz snapje? mr t gaat gelukkig al beter met me:) er zijn eigk geen volwassenen die me srs nemen of die ik vertrouw mr ja

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen