Skip to main content

Hooi!

Wij krijgen dus waarschijnlijk een ontzettend leuke dwergpoedel! Maar mijn vader wil deze schat alleen kopen als er een oplossing komt op dit probleem:

Mijn ouders zijn heel soms de hele dag vanaf half 8 tot 5 uur aan het werk, soms gebeurt het dan ook weleens dat mijn zus dan naar de pabo moet, en dan zit ik ook op school. En mijn broer zit doordeweeks op kamers, dus dat gaat

ook niet werken. Die hond zit dus dan minimaal 7 uur alleen. Het kan dus nog langer worden. Er zijn wel een paar bekenden die hondengek zijn, die de hond dan kunnen uitlaten, en achter ons woont een vrouw die puppytrainster is, maar die mensen kun je natuurlijk niet altijd vragen. Of wel? Mijn moeder gaat nog onze achterbuurvrouw om advies vragen, maar ik vroeg me af of jullie ook tips hebben. 

Xxx Anoniems

Hey, 

Of je moet iemand betalen om je hond uit te laten? Want ik denk niet dat er veel mensen zijn die elke dag gratis je hond gaan uitlaten. 

en dit is wel een hele andere richting maar misschien een oudere asiel hond nemen? Die kunnen over het algemeen langer alleen thuis blijven.

Kun je niet iemand betalen? Ik weet niet of je arm bent of niet (hoef je niet te vertellen) maar dan kun je gewoon iemand betalen om je hond uit te laten 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Hi @Anoniem1165 

Dankje dat je reageert, mijn ouders denken dat een asielhond psychisch gestoord is (als je begrijpt wat ik bedoel ;)) en we willen echt een puppy, die kun je makkelijker leren om niet op de bank te komen ofzo, kunnen asielhonden dan zo lang alleen zijn zonder dat ze uitgelaten hoeven te worden?

xxx Anoniema

Hoihoiii!

Ik ben niet arm 😉

Ik kan het proberen, maar mijn vader is echt heel koppig. (Sorry als ik brutaal klink) Mijn moeder zou het goed vinden. Een x betalen is natuurlijk niet zo’n groot punt maar als het vaker gebeurd is het natuurlijk niet altijd handig.

@Anoniema , je klinkt niet brutaal hoor! Kijk maar of jullie iemand kunnen vinden 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Sorry maar je vader heeft gelijk.

Dit kan echt niet.

Een hond is geen speeltje met een 'uit' knopje op zijn buik dat je uit zet als je niet thuis bent.

Als jullie gezin niet zelf voor een hond kan zorgen moet je hem niet nemen.  Andere mensen gaan niet voor jouw hond zorgen.  Eén keertje uitlaten is echt totaal anders dan zorgen-voor.

Vervang in jouw verhaal de hond eens door een baby: Niemand heeft er tijd voor, jullie gezin laat hem 7 uur achter elkaar alleen en je rekent op mensen die je niet kent om ervoor te zorgen.
Dan snap je toch dat dat niet kan?

Een hond is een gezinslid, geen speeltje.

@ZigsDieZigsIs , er zijn heel veel mensen die gewoon hun hond laten uitlaten door andere mensen hoor. En hij hond geen speeltje vinden.

Groetjes mij @Anoniemxv 

Hooi @ZigsDieZigsIs 

Ik zeg niet dat het altijd gebeurd, het gebeurd ongeveer 1 x in de 2 weken. Daar krijgt een hond echt niet zoveel van hoor.

Groetjes, Anoniema

Woepss… sorry als mijn reactie wat bot klonk haha.

@ZigsDieZigsIs ik snap dat je het goed bedoelt haha, alleen ik was een beetje geschokt door jouw reactie 😉

Liefs Anoniema

Reageer