Gisteren ging het wéér mis

  • 30 April 2024
  • 9 reacties
  • 121 Bekeken

Reputatie 7
Badge +12

Gisteren was ik in de tuin vuurtje aan het stoken in de tuin. (Nog iets dat ik soms mis van scouting) Mijn moeder was weg en mijn vader en broertje waren binnen aan het stoeien. (Ik weet het héél kinderachtig 🙄) Ik werd een beetje gek. Ik sta al niet zo populair in deze buurt, krijg ik dit er ook nog bij. Ik zat dus vuurtje te stoken. Zitten zij geluid te maken. Daardoor werd ik boos. Ik dacht echt van 'de buren horen het'. Toen heb ik naar binnen gerend en heb ik m'n broertje een slap in z'n face gegeven. (I know, heel dom) Toen liep ik weer naar buiten met m'n vader op me hielen. Hij zei van dat dit heel dom is. Toen ik buiten met m'n pa in gesprek was liep m'n broertje naar me toe en heeft hij me hardop (de hele buurt hoorde het) me uitgescholden voor homo, bitch en gay. Ik zag dit niet aankomen, dus ben ik weggelopen uit angst. Ik dacht alleen maar: Iedereen zat buiten met dit heerlijke weer. Dus iedereen heeft het gehoord!' Even later had ik m'n moeder gebeld en ze zei dat ik naar huis moest. Ik moest toen huilen. 😭 Ik ben naar huis gegaan en dat is het. 😭

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Wees Jezelf Bij Mij ,

 

hé, kom ff hier, dan krijg je een knuffel van me 😉

soms zit het mee en soms zit het even tegen en dan loopt het wel eens anders dan je van te voren gewild had.

Btw, ik vind stoeien en fikkie stoken echt niet kinderachtig.

Die 'slap’ was niet handig zoals je zelf al zei, dat je broertje je uitschold is ook niet leuk en dat je vader achter je aan zat, ach ja, misschien was dat ook een beetje 'te'…….dus ik snap wel dat je even ergens anders wilde zijn en weg bent gegaan om uit de situatie te zijn. Eigenlijk wel slim van jou.

Goed van je om je moeder even te bellen, Dan wist ze iig wat er aan de hand was en waar je was.

Dat je moest huilen begrijp ik ook wel. In hele korte tijd gebeurde er van alles en dat is altijd schrikken, toch, maar volgens mij is iedereen weer blij dat je thuis bent.

Dingen gebeuren soms en pas later ga je dan denken dat het misschien ook anders had gekund. Hopelijk snapt jouw broertje ondertussen ook dat het niet leuk is om jou zo uit te schelden, maar omdat hij nog wat jonger is snapt hij waarschijnlijk niet precies hoe dat voor jou voelt.

Slaap lekker en morgen weer een nieuwe dag 😃

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Ach lieve schat toch. Het gaat soms zo naar en later heb je allemaal spijt. Ik hoop dat jullie elkaar een hug geven en het goed maken. Tel volgende keer tot 20 😉 en van mij een lieve kus! 😘

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

Weet ik @Tover01 @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Ik vind het gewoon niet leuk dat hij me weer ervoor heeft uitgescholden. Ik maak me gewoon zorgen dat hij me weer voor homo zal uitschelden. Ik ben ook gewoon bang dat als ik in de toekomst m'n geaardheid vertel dat hij dan homofobisch zal worden. ☹️

Ik vind het gewoon k*t dat ik altijd pech moet hebben. Mijn ouders hebben het wel verteld aan hem, maar hij heeft nog stééds geen sorry gezegd. ☹️

Liefs @Wees Jezelf Bij Mij 

Reputatie 7
Badge +5

@NoahLovesYou 

Het spijt me als het gemeen klinkt of als een aanval, maar jouw broertje zit ook wel wat verkeerd. Ook al was die slap voor hem, hij mag nooit een geaardheid of seksualiteit gebruiken als scheldwoord terug gebruiken! 

Jouw broertje heeft nog geen sorry gezegd?
Jeetje, volgens mij probeert hij echt stoer te doen… maar het geeft niks, je weet wat je fout hebt gedaan.
 

En je bent bang dat hij homofobisch wordt? Snap ik wel, misschien kan je het met je ouders erover hebben (als je het hun verteld hebt over je geaardheid, ik weet niet of je het verteld hebt of niet) en dan samen een gesprek erover voeren? 

Als jouw broertje zo’n iemand is die echt niet luistert, dan ja… ik weet het ook dan niet zo goed. 

Ik geef je wel een digitale knuffel als steun, vind wel dat je goed gehandeld hebt ook al had je misschien wat stress 🫂

Reputatie 7
Badge +12

@candentis 

Sorry, had je bericht nog niet gelezen.

Ik vind het maar lastig. Hij is gewoon lastig. Ik heb m'n ouders over m'n geaardheid verteld. Ze vonden het ok. Heb jij tips om te zorgen dat ie het niet meer doet?

Reputatie 7
Badge +12

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +12

Iedereen trouwens nog een knuffel terug 🤗

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +12

Hey iedereen,

Het gaat gelukkig al wat beter. Ik ben nu op vakantie, dus lekker uitrusten. M'n broertje heeft nog niks geks gedaan gelukkig.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +14

Heel fijn lieve @NoahLovesYou  !  Houden zo en geniet er van !! 😘

Liefs Tover xxx

Reageer