GGZ

  • 23 February 2022
  • 39 reacties
  • 285 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Hoi ik ga volgende week maandag naar de GGZ en dan heb ik gesprekken en ik ben dus nogal moeilijk met vertrouwen van therapeuten dus ik hoop dat ik vertrouwen heb in ze en er komen misschien ook camera's in huis te hangen en misschien ook dat iemand dan een schooldag meedoet en dat wil ik dus echt niet ik vind het doodeng wat er gaat gebeuren en ik zal jullie af en toe een update geven en als Je ook naar de GGZ gaat of bent geweest kan je een reactie achter laten hoe dat was en waarvoor je daar was


39 reacties

Geloof me maar

ze zou allemaal super aardig zijn

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +7

Je gaat het wel overleven💞

Reputatie 7
Badge +19

Heeyy vandaag is het gesprek geweest de intake veel gejankt en waarschijnlijk komt er iemand een maand! Lang om ons te observeren niet leuk dus nu voel ik me al helemaal gek maar het is nog niet zeker en we moeten nog even wachten voordat we weten wat er gaat gebeuren en dan zal ik het vertellen en ja ik hoop eigenlijk gewoon dat het helpt maar ik heb er geen zin in en ik krijg dan ook niet echt privacy denk ik dus als ik dit als uitslag heb kom ik misschien minder vaak op het forum:( maar ik ben eigenlijk geen stap verder

Reputatie 7
Badge +7

Oh oh cutie, veel sterkte en alles komt goed💖

Reputatie 7
Badge +19

Dank echt helpt enorm ik hoop dat ik het overleef

Reputatie 7
Badge +7

Dank echt helpt enorm ik hoop dat ik het overleef

 

 

Natuurlijk ga je het overleven, ik vertrouw op je en het lukt wel, geen reden tot paniek cutie😊

 

MCES 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve @wilhelmavemela  jee wat een  verhaal ook ! Komt die iemand dan elke dag bij jullie ? 

Reputatie 7
Badge +19

Ja denk het maar staat nog niet vast wat er gaat gebeuren dus ergens deze week komt een nieuwe update

Reputatie 7
Badge +17

Oké ik begrijp het, afwachten dus. Ik zal heel hard duimen dat het toch positief word !

Groetjes en liefs Julian XXX

Reputatie 7
Badge +19

Dank heel erg ik hoop ook dat het positief word iets beters dan dit

Reputatie 7
Badge +19

Update: vandaag zouden de mensen komen maar ja heb ik weer ze waren ziek:( nog langer wachten.

En mijn zus P is nu ook in behandeling.

Wilhelmavemela

Reputatie 7
Badge +17

Ik hoop dat ze snel komen en dat het helpt ! :)  ik duim nog steeds :) <3

Hoi, ik zit je verhaal nu terug te lezen en het lijkt mij echt heel heftig! Maar als het helpt ben je achteraf toch blij dat je met die mensen gepraat hebt. Ik denk dat ze je wel goed kunnen helpen want hé tis tenslotte hun werk en ze doen het heel vaak.

Sterkte 

 

Reputatie 7
Badge +19

Dank jullie hoop het ook echt maar dit is echt wel heel vervelend.

Wilhelmavemela

Reageer