GGZ

  • 23 February 2022
  • 39 reacties
  • 285 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Hoi ik ga volgende week maandag naar de GGZ en dan heb ik gesprekken en ik ben dus nogal moeilijk met vertrouwen van therapeuten dus ik hoop dat ik vertrouwen heb in ze en er komen misschien ook camera's in huis te hangen en misschien ook dat iemand dan een schooldag meedoet en dat wil ik dus echt niet ik vind het doodeng wat er gaat gebeuren en ik zal jullie af en toe een update geven en als Je ook naar de GGZ gaat of bent geweest kan je een reactie achter laten hoe dat was en waarvoor je daar was


39 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Want als diegene in de klas komt dan schaam ik me en dan gaan mijn klasgenoten misschien denken dat ik gek ben

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve @wilhelmavemela  misschien vertellen ze niet aan iedereen waarom die persoon in je klas komt ? En ze zullen er wel een goede manier voor hebben bedacht want er worden heel veel kids zoals jij en ik geholpen met van alle soorten problemen .  Jij hoeft je  nergens voor te schamen want het gebeurt vaak en misschien zijn er nog anderen die ook dingen hebben en die jou dan juist dapper vinden dat je er wat aan doet. Ik wel iig !  Ja ik heb ook wel eens met iemand gepraat dat was een buurvrouw die ook psycho terapie doet ofzo en dat was toen ik op mn dieptepunt was van wie ben ik nou en wat wil ik en ben ik jongen of niet. En zo kwam ik er ook achter hoe ik in elkaarzit en dat dat heel goed is.  Daarom had ik ook mn topic en dat hielp echt heel goed hier! Ook dankzij jou ! Dus je ziet dat het echt kan werken :)

 

Groetjes en veel liefs Julian XXX

:kissing_heart: 

Reputatie 7
Badge +19

Graag gedaan en blijven reageren en alvast bedankt voor het lezen en jullie reacties

Hey @wilhelmavemela 

Ik begrijp dat je het spannend vindt. Maar er is weinig aan te doen. 

Als er een keertje iemand bij je in de klas komt, wat moet die dan precies doen?

Succes en sterkte!

~Ikke13

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

niks om je zorgen over te maken! Die mensen zijn er tenslotte om jou te helpen;) als je bepaalde dingen niet wilt zul je goed je grenzen moeten aangeven, ze zullen heus geen dingen doen die je echt niet fijn vind. Ik ben nooit op gesprek geweest, maar wel ben in een keer gebeld omdat ik zo’n vragenlijst had ingevuld. Ik schrok er toen heel erg van en heb meteen gezegd dat ik het niet fijn vond, toen lieten ze me met rust, achteraf heb ik daar wel een beetje spijt van gehad omdat ik nu eigenlijk wel hulp nodig heb. 
groetjes,

kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +7

@wilhelmavemela cutie, het is heel spannend dat begrijp ik, maar die mensen zij er om jou te helpen. Ze gaan geen dingen doen die je niet fijn vind of iets anders. Wat jouw probleem is daarmee gaan ze je helpen. En als die persoon van de GGZ in je klas komt dan gaan ze heus niet denken of vinden dat je raar bent hoor, echt niet. Je moet vertrouwen hebben in mensen, anders gaat het niet werken. Je bent hartstikke cute en lieff😘, waarom zouden ze je raar vinden, vgm als mensen je raar vinden dan zijn ze zelf raar omdat ze weten dat jij je problemen kunt oplossen en zij niet. Jij bent een hartstikke liefff en schattig meisje❤️, de reden waarom ze je raar gaan vinden is omdat zij zelf raar zijn en laat ze lekker denken en zeggen wat ze willen🕊️. Je hoeft je nergens zorgen over te maken en als je dat toch doet dan kun je altijd hier bij ons terecht en wij zijn er voor je<3💞

 

Kiss me

MCES 

Reputatie 7
Badge +7

@wilhelmavemela zo lieff altijd💞

Reputatie 7
Badge +19

Hey @wilhelmavemela 

Ik begrijp dat je het spannend vindt. Maar er is weinig aan te doen. 

Als er een keertje iemand bij je in de klas komt, wat moet die dan precies doen?

Succes en sterkte!

~Ikke13

Die gaat dan kijken hoe het met mij gaat ofzo

Reputatie 7
Badge +7

@wilhelmavemela jij bent een hartstikke lieff en cute meisje, waarom zouden ze raar doen

 

MCES 

Reputatie 7
Badge +17

Het gaat vast goedkomen en als het aardige lui zijn ga je ze missc wel vertrouwen !  En dan helpt het jou ! :kissing_heart: 

Liefs Julian XXX

Reputatie 7
Badge +19

En even voor de mensen die niet weten wat GGZ is dat is: geestelijke gezondheids zorg.

Reputatie 7
Badge +7

Ja

Reputatie 7
Badge +19

Het gaat vast goedkomen en als het aardige lui zijn ga je ze missc wel vertrouwen !  En dan helpt het jou ! :kissing_heart: 

Liefs Julian XXX

En het zijn geen aardige kinderen want ze hebben mij heel erg gepest maar ik heb het aangepakt door mezelf te verbeteren maar ze waarderen me nog steeds niet helemaal het gaat stukken beter maar ik heb geen zin om dan weer vragen Enzo hierover te krijgen

Reputatie 7
Badge +7

@wilhelmavemela cutie, het is heel spannend dat begrijp ik, maar die mensen zij er om jou te helpen. Ze gaan geen dingen doen die je niet fijn vind of iets anders. Wat jouw probleem is daarmee gaan ze je helpen. En als die persoon van de GGZ in je klas komt dan gaan ze heus niet denken of vinden dat je raar bent hoor, echt niet. Je moet vertrouwen hebben in mensen, anders gaat het niet werken. Je bent hartstikke cute en lieff😘, waarom zouden ze je raar vinden, vgm als mensen je raar vinden dan zijn ze zelf raar omdat ze weten dat jij je problemen kunt oplossen en zij niet. Jij bent een hartstikke liefff en schattig meisje❤️, de reden waarom ze je raar gaan vinden is omdat zij zelf raar zijn en laat ze lekker denken en zeggen wat ze willen🕊️. Je hoeft je nergens zorgen over te maken en als je dat toch doet dan kun je altijd hier bij ons terecht en wij zijn er voor je<3💞

 

Kiss me

MCES 

 

 

💞

Reputatie 7
Badge +7

Het gaat vast goedkomen en als het aardige lui zijn ga je ze missc wel vertrouwen !  En dan helpt het jou ! :kissing_heart: 

Liefs Julian XXX

En het zijn geen aardige kinderen want ze hebben mij heel erg gepest maar ik heb het aangepakt door mezelf te verbeteren maar ze waarderen me nog steeds niet helemaal het gaat stukken beter maar ik heb geen zin om dan weer vragen Enzo hierover te krijgen

 

 

Ahhh ik vind het zo erg voor je, we zijn er voor je,😊

Reputatie 7
Badge +17

Het gaat vast goedkomen en als het aardige lui zijn ga je ze missc wel vertrouwen !  En dan helpt het jou ! :kissing_heart: 

Liefs Julian XXX

En het zijn geen aardige kinderen want ze hebben mij heel erg gepest maar ik heb het aangepakt door mezelf te verbeteren maar ze waarderen me nog steeds niet helemaal het gaat stukken beter maar ik heb geen zin om dan weer vragen Enzo hierover te krijgen


Nee dat snap ik heel goed  maar ik bedoel misschien die mensen van de ggz dat die wel aardig zijn :)

maar ik snap dat het voor jou heel vervelend is :( ik  zal voor je duimen !

 

Reputatie 7
Badge +19

Top dat zou erg fijn zijn ennik zal maandag update geven

Reputatie 7
Badge +7

💞

Ik heb wekelijks een 45-minuten wandeling met iemand van de GGZ. Het gaat vooral over mijn angst voor het Coronavirus. Ik vind het soms wel vervelend gezien ik het liefst gewoon niet over het virus uberhaupt praat omdat het gewoon zo vervelend is! Maar soms is het ook wel fijn, en we hebben het niet altijd over het virus, ook over de positieve dingen in het leven.

-TheMightySlayer <3

Hey @wilhelmavemela 

Ik begrijp dat je het spannend vindt. Maar er is weinig aan te doen. 

Als er een keertje iemand bij je in de klas komt, wat moet die dan precies doen?

Succes en sterkte!

~Ikke13

Die gaat dan kijken hoe het met mij gaat ofzo

Zouden ze dan niet kunnen zeggen dat diegene ergens anders voor komt? 

Reputatie 7
Badge +7

We zijn er voor je @wilhelmavemela 💞

Reputatie 7
Badge +19

We zijn er voor je @wilhelmavemela 💞

ThansThanks helemaal fijn

Reputatie 7
Badge +19

Hey @wilhelmavemela 

Ik begrijp dat je het spannend vindt. Maar er is weinig aan te doen. 

Als er een keertje iemand bij je in de klas komt, wat moet die dan precies doen?

Succes en sterkte!

~Ikke13

Die gaat dan kijken hoe het met mij gaat ofzo

Zouden ze dan niet kunnen zeggen dat diegene ergens anders voor komt? 

Ja dat zou kunnen maar wat dan?

Reputatie 7
Badge +7

@wilhelmavemela je weet dat je niet alleen bent toch

Als je mensen niet vertrouwt dan zijn wij er wij💞💞

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela je weet dat je niet alleen bent toch

Als je mensen niet vertrouwt dan zijn wij er wij💞💞

Ja ik weet dat ik niet alleen ben en ik hoop zo dat ik die mensen het zijn er 2 vertrouw eerst heb ik dus gesprek met ouders dan ik solo en mijn ouders samen zonder mij het gesprek duurt 3 uur o god hoe ga ik dit overleven

Reageer