gezinshuis???

  • 31 August 2018
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi

ik heb een druk huis 2 eigenlijk mn ouders zijn gescheden en in allebei de huizen wonen we met zn zessen en ik kan mn depressie niet overwinnen als ik thuis niet eens rust kan vinden dus ik wil een tijdje in een gezinshuis wonen maar ik weet niet hoe ik er een moet vinden want ik wil ook nog gwn tussendoor naar school kunne enz maar ik kan er niet echt een vinden in de buurt ik woon in de buurt van maas en waal richting druten weten jullie er miss een???

4 reacties

Hey Isabella1278

Je zoekt een rustige verblijfplaats, zodat je je depressie kan overwinnen. Het lijkt me inderdaad lastig om telkens in een drukke omgeving te zijn.

Op school kunnen ze je verder helpen. Je mentor of een leerlingenbegeleider kan naar jou luisteren, en bekijken wat ze voor je kunnen doen.

Heb je hulp voor je depressie? Zo niet, is dat aan te raden. Zo wel, kan je dit bij je hulp aangeven. Je hulp begrijpt vast dat je een rustige plek nodig hebt.

Misschien kan Jeugdzorg jou verder helpen. Hier staat hoe je contact met ze kan opnemen.

Groetjes
Kenshin
Hey!
Ik vind het rot te lezen dat je dit hebt.
en begrijp je ook goed maar ik zou als ik jou was eerst hulp zoeken b.v.b op school.
( iedere school heeft een vertrouwing persoon)
Of maak een afspraak bij een psycholoog die kunnen je ook goed helpen met je depressie en misschien een plek aanwijzen als je te veel aan je Hoofd krijgt .
Ik hoop dat je ook echt hulp zoekt want dat heb je wel nodig.

JE KAN DIT!
Gr. Sayittomy
Hoi,

Ik kan me goed voorstellen dat je het vervelend vindt dat het thuis steeds zo druk is! Dat zou ik ook hebben.

Ik ben benieuwd wat je allemaal al hebt gedaan / bedacht om dit probleem op te lossen. Heb je al met je beide ouders gesproken en met eventuele hulpverlening? Misschien is er wel een veel simpelere oplossing hiervoor dan uit huis gaan.

Je kan niet zomaar naar een gezinshuis. Als je 'm hebt gevonden, moet je ook nog zorgen dat alles kan en mag.

Dus wat ik je aanraad, is om eerst alles goed te bespreken met hulp en je ouders. Met hen kun je trouwens ook veel makkelijker in aanraking komen met zo'n gezinshuis, mocht dat uiteindelijk de beste oplossing zijn.

Veel succes en ik wens je het beste,
Gr. Pin
Ik weet niet zo goed hoe ik kan helpen maar je kan ook vragen om even een moment voor je jezelf te hebben aan je ouders denk ik

Reageer