Skip to main content
Vraag

Gezin kijkt me aan op een rare manier...

  • 16 July 2024
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

De laatste tijd is me wat opgevallen. Ik ben vaak niet thuis en als ik thuis ben dan valt het me op dat de meeste zussen best vaak naar mijn borsten kijken en mijn kont. Mijn moeder scant mijn kleding & lichaam heel vaak met haar ogen. Ook heb ik weleens gezegd tegen een zus van mij "Kijk je naar mijn borsten?" En dan zegt ze nee natuurlijk niet! Ben niet lesbisch. Maar toch zie ik haar vaak stiekem kijken ook naar mijn kont. Zo zijn mijn andere zussen ook en ernaar vragen heeft geen zin. Mijn moeder doet het bij heel mn lichaam en kleding wat heel irritant is. Heel opvallende kleding draag ik niet. Wel kreeg ik een tijd terug een opmerking van een andere zus die zei dat mijn borsten er alleen maar groter op worden. Dat zei mijn moeder ook maar sindsdat ik heb aangegeven dat ik die opmerking niet fijn vind is ze daarmee gestopt. Maar kijken blijft ze doen. Ik denk vaak van waarom moet je iedere keer kijken? Je weet toch hoe het eruit ziet?! Ik durf thuis ook niet meer in bikini te lopen hierdoor. Die zus die een opmerking maakte over mn borsten zei ook ooit toen ik een legging droeg dat ik daar een grote kont in had. Waarom doen ze zo? Waarom kijken ze iedere keer? Iemand die het weet?

 

Groetjes,

Anoniem

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii,

Beetje vreemd, maar waarschijnlijk "vergelijken" ze jou met zichzelf. Geef dit gewoon aan aan een vertrouwbare persoon zoals een vriendin, want ik vind dit gewoon niet kunnen als jij dit niet leuk vindt!

Liefs, justGhast

Dat zou inderdaad kunnen maar vraag me af waarom ze dat zouden doen... Vooral mijn moeder ook want die is sws heel anders gebouwd dan ik. Ik ben waarschijnlijk een van de zwaarste daar maar meeste van hun zijn redelijk dun en ik niet meer.

Reputatie 3
Badge +1

Beste Anoniem,

Het is familie, waarom maak je je zo druk over hun blikken? Ze zijn waarschijnlijk gewoon nieuwsgierig of geven onhandige opmerkingen zonder slechte bedoelingen. Je kunt beter je energie steken in iets anders dan je druk maken over wat je eigen familie doet.

Groetjes,

Hackalive

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Anoniem, 

Je familie houdt van je en ik denk dat het heel erg goed is dat je het hebt aangegeven. Je kunt proberen het er met ze over te hebben, maar probeer hard om niet boos te worden, want dat kan nare gesprekken opvoeren. Maar het is je familie, het betekent wrs niets hoor,

Xx

Reageer