Vraag

Gezeik thuis

  • 14 August 2018
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe kan je voor zorgen dat je kut anders niet gaan zeiken ik krijg altijd de klote klussen enzo en mag niks van hun

5 reacties

Uhm. Zou je iets mee datail kunne geven wand ik weet niet wat klopte klussen zijn en wat niks is ?

Dus wat mag je niet? en wat moet je wel?

Laat dat maar even weeten dan kan ik een correcter andwoord geven❤️
Ik moet altijd afwassen koeien voeren sproeiers verzetten terwijl mij broer dat ook kan maar hij doe helemaal niks en als ik nee zeg moet ik het doen dus als ik nee zeg mag ik vgm helemaal niks van ze wat ik wil en f*cking telefoonafspraken dat ik niet bij me mag hebben en vgm komt het door puberteit hoe leg je dat uit
Heb je jouw frustratie al met jouw ouders gedeeld?
Zij zouden misschien niet door kunnen hebben dat jij zoveel last ondervindt van dergelijke dingen.
Als je er met je ouders over praat kunnen jullie er vast redelijke afspraken over maken, waarschijnlijk is met je broer praten ook wel handig.
Hoi

Wat vervelend dat je het thuis niet fijn vindt. Zoals bovenstaande reacties voorstellen, kan je dit bespreken met je ouders. Je kan proberen om hen inzicht te geven in jouw standpunt.

Probeer in dat gesprek rustig te blijven. Je ouders zullen gewilliger zijn om te luisteren als je de kalmte bewaart.

Groetjes
x

Reageer