Skip to main content

haii, ik heb altijd gezeik over kleding met mijn pleegouder, ze willen dat ik geen croptopjes aan mag doen ik vind het jammer maar niet zo een groot probleem. Nu hebben we weer gezeik over dat ik te vaak schonen kleren pak maar dat is helemaal niet zo, ik doe 2/3 dagen met één setje maar nu hebben ze dus de sleutel van mijn kledingkast afgepakt en pakken hun (als ze het niet vergeten) op zaterdagavond voor zondag t/m donderdag een jurk en vanaf donderdag t/m zondag een ander setje, ik vind het vreselijk vooral omdat ik vind dat ze geen stijl hebben en dan moet ik daar zolang in lopen, gisteren mocht ik niks vragen aan mn vader omdat hij boos is op mij (zie andere topic) dus vroeg ik net of ik een schoon setje kleding mocht, en toen zei hij: 'NEE, het is geen woensdag meer dus dan houd je je jurk maar aan.’ Ik vindt het echt niet kunnen ik zit nu al een halve week op sschool in een of andere troela jurk, zo een gala jurk voor de zomer (hij is echt heel lelijk!!) en moet ik er ook nog een t-shirt onder! Ik schaam me kapot op school, ik wil gewoon weg hier!

Geen reactie

Reageer