Skip to main content

Gewoon meegaan of tegen?

• August 7, 2026
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn ouders willen dat ik echt heel kort haar heb zoals de buzz cut maar ik vind dat niet echt mooi staan en wil een keertje iets langs proberen, maar elke keer als ik dat vraag luisteren ze wel maar uiteindelijk zeggen ze weer dat ik naar de kapper moet.

Wat moet ik hiermee doen gewoon meegaan totdat ik ou genoeg ben Om zelf te kiezen of gewoon zelf mn eigen keuze maken en daarbij stilstaan ?

2 reacties

• Net nieuw
  • August 9, 2026

Niemand moet je verplichten iets te doen!! Jij wilt geen bob cut, jij neemt geen bob cut! Het is jouw keuze en niet die van je ouders! Het is misschien lastig tegen je ouders te gaan, maar het is echt jouw keuze en niemand moet je dwingen om iets te doen wat jij niet wilt. Doorzetten en over een paar maanden heb je mooie, lange haren♡

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 9, 2026

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

@Lilyyyy Maar ik ben een jongen van 12 en zij vinden "lang haar" niet op ene jongen staan ik heb hetzelfde kapsel al 5 jaar ofzo en daarom heb ik nu heel erg droog krullend haar dat ik niet eens kan kammen probeer ik hun te overtuigen om mee te helpen zeggen ze gewoon dat ik moet wachten om naar de kapper te gaan die weer alles gaat knippen ik zal het proberen maar ik probeer het al 3 jaar