Vraag

geweld thuis eerste keer

  • 11 December 2023
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Hoii, dit is de eerste keer dat ik hier iets schrijf maar ik heb het gevoel alsof ik het even kwijt moet.

 

Zo'n half uurtje geleden heeft mijn vader mij aangevallen en me recht in mijn gezicht geslagen met zijn vuist. Verder heeft hij ook mij geduwd en etc. Dit is de eerste keer dat hij dit deed en ik weet eigenlijk niet wat ik nu moet doen. Ook is de chat nu dicht dus kan ik geen hulp vragen

 

Help aub 


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi, 

jeetje wat heftig! Dat zal vast even schrikken zijn geweest. Is je vader er al op terug gekomen of heeft hij er niks meer over gezegd? 
het lijkt misschien heel erg hard, maar vaak als iemand dit doet blijft het niet bij een keer. Daarom is het naar mijn mening beter om het er zo snel mogelijk met een volwassenen die je vertrouwd over te hebben. Een mentor bijvoorbeeld. Hoe staat je moeder hierin? En heeft je vader je ook op andere manieren hiervoor mishandeld? Emotioneel bijvoorbeeld? 
 

ik hoop dat het goed met je gaat en dat je het met iemand hierover kan hebben! Je zal echt niet gelijk uit huis geplaatst worden als je dit verteld, maar het kan wel helpen met een gesprek tussen je ouders, jou en iemand die jullie kan helpen. 
 

groetjes 

 

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Anne - De Kindertelefoon

Reageer