gevangen in eigen huis

  • 22 July 2020
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben een meisje van 14 en ik heb nu zomervakantie het voelt heel erg alsof ik gevangen zit in mijn eigen huis mijn ouders zijn altijd boos op me als ik ga afspreken met vrienden ofzo en ik snap het ook wel dat mijn ouders me ook gewoon willen zien maar als ik heb afgesproken om met mijn nicht te logerenzeggen mijn ouders het af of als de familie een bbq organiseert zeggen mijn ouders dat ik niet mag gaan. Ik vind dit heel vervelend want ik kan er niet zelf heen omdat mijn familie vererf woont en ik geen geld heb voor de trein, ook als ik vraag of ik dan zelf mag reizen mag het niet van mijn ouders. 
Wat kan ik doen om toch leuke dingen te doen met vrienden en familie?

In verband met de privacy is de plaatsnaam uit dit topic verwijderd door De Kindertelefoon


3 reacties

Hey,

Misschien kun je met familie Skype en facetime gebruiken.  Je kan ook gewoon aan je ouders vragen waarom je niet weg mag. 

En misschien kan je vriendinnen of familie naar jou komen?  Dat kan dan toch ook.

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 1
Badge

Hoi als ik vraag waarom ik niet weg mag gaan zeggen ze dat niet iedereen vakantie heeft maar ik snap het niet want ik heb vakantie mijn nicht heeft vakantie iedereen om me heen heeft vakantie. Alleen mijn moeder is zwanger en mijn vader is net terug van 2 weken werken op een booreiland en heeft nu vrij.

Sorry dan weet ik het ook niet,  misschien willen ze dat je bij hun blijft voor de gezelligheid ofzo. Ik zou anders gewoon digitaal afspreken met vriendinnen.  Zoals Skype ofzo

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer