gestoorde zus

  • 18 February 2023
  • 3 reacties
  • 132 Bekeken

Badge

Hi, het ging voor een hele korte periode weer een beetje goed met me, maar t begint nu weer slechter te worden. De ruzies thuis komen steeds beetje bij beetje terug. Een deel daarvan komt voornamelijk door mijn zus met een lichte vorm van autisme, ze is meer perfectionistisch en als iets niet perfect gaat word ze daar echt fcking erg boos om. Ze smeert me van alles en nog wat aan, snitcht me dan bij me ouders met een woede-aanval waardoor ik weer problemen krijg terwijl ik letterlijk niks heb gedaan. Hierdoor komen er weer ruzies en ga ik er weer mee zitten, en naar me luisteren doen ze dan weer niet. Wat de fck moet ik doen zodat dit weer kapt?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Misschien eens goed met je ouders praten en uitleggen hoe het zit en hoe dat voor jou is

Hoi @ZebraVeerr ,

 

Wat vervelend om te horen en wat goed dat je je verhaal deelt.

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Sterkte en succes.

 

Groetjes,

 

Noa, De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +17

Dit moet je echt met je ouders bespreken. Dat je zus autisme heeft wil niet zeggen dat ze alles maar kan maken.

 

Reageer