Vraag

Gesprek met ouders

  • 28 October 2020
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hoi,

 

Ik ben een jongen en heb bijna een maand verkering. Nu willen wij logeren en mijn ouders maken er een groot punt van dat ik wil logeren met mijn vriendje. Nu willen ze zometeen een gesprek over seks en andere zaken. Heeft iemand dit ooit/gehad?

 

Hoe moet ervoor zorgen dat ik mag logeren.

 

JustAMathBoy


4 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Ik zou het waarderen als iemand me tips en hulp geeft.

Hey JustAMathBoy,

Wat leuk dat je verkering hebt, gefeliciteerd! Zelf heb ik nog nooit verkering gehad, ik ben happy single:) Maar ik ga mijn best doen om je te helpen.

Het beste wat je denk ik kan doen is wel gewoon met je ouders in gesprek gaan. Daarbij kun je het beste van tevoren je standpunten bedenken, hoe kijk jij aan tegen seks en hoe ga je daarmee om. Als jij dat rustig uitlegt aan je ouders en naar hun standpunten luistert, lijkt het mij dat je daar een prima gesprek over kunt hebben. Het beste kan je dan afspraken maken over wat wel niet oké is. En natuurlijk je vriendje daarin betrekken. Ik begrijp dat dit even lastig of ongemakkelijk kan zijn, maar het zal je helpen als je er gewoon eerlijk over bent. Dan weten je ouders dat ze je kunnen vertrouwen en zullen ze je daar denk ik meer in laten.

Als je nog vragen hebt, laat maar weten..

Succes!

Simply Me

Reputatie 3
Badge +4

Dankjewel voor de reactie.

ik waardeer het, en ik zal ernaar handelen.

 

 

Hey JustAMathBoy,

Super, ik hoop dat het je op deze manier gaat lukken.

Succes en laat maar weten of het gelukt is!

Groetjes,

Simply Me

Reageer