Geslagen en van de trap geduwt door ouders

  • 19 January 2024
  • 6 reacties
  • 195 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi iedereen! Ik ben nieuw op het forum, maar ik moet nu snel iets delen!! Ik ben zojuist (19/01) geslagen en van de trap afgeduwt (van boven) door mijn vader. Waarschijnlijk komt hij straks weer (zit nu in mijn kamer) dus wat moet ik doen!!!??? Ik ben zo boos en ben al heel vaak weggelopen van huis, 1 keer ben ik naar het station gegaan maar iemand had me tegengehouden. Ik wil niet meer, ik kan niet meer, ik… HELP HIJ KOMT


6 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi  ,

We lezen dat je in een lastige en onveilige situatie zit.  In een onveilige situatie in nood kun je het beste 112 bellen. Ook kun je bellen met Veilig Thuis (0800-2000). Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Sterkte, 

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 2
Badge

@Renske H ik heb geprobeerd de kindertelefoon te bellen en chatten maar het was te laat (na 21:00) en ik ben bang dat mijn ouders het horen en dan zeggen ze dat het onzin is en als er iemand komt om te praten klap ik dicht en durf ik niks te zeggen omdat ze dan boos op me worden en ze me gaan slaan

Reputatie 6
Badge +5

Hoi  ,

Wat dapper dat je contact met ons opnam! De chat en telefoon is inderdaad helaas nu dicht. Mocht je niet gehoord willen worden door je ouders dan kun je wel chatten met Fier (https://www.fier.nl/chat/). Dit kan ook anoniem. Je kunt dan je verhaal delen met een hulpverlener als je in een nare situatie zit thuis. 

Groetjes en sterkte, 

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 7
Badge +17

Ok dan. Je bent geslagen en van de trap geduwd zeg je. Dat is kindermishandeling.  Met Veilig Thuis kun je 24/7 chatten. En dat ‘help hij komt’…..als je in acuut gevaar bent moet je gwn de politie bellen.

Succes

Reputatie 7
Badge +7

Hoi ,

Gaat het inmiddels al beter met je?

Ik hoor het graag!!
Groetjes

Reputatie 2
Badge

hoi @ItzJustin ,

eigenlijk gaat het juist slechter…bekijk mijn nieuwe topic!

Reageer