Vraag

geslagen door vader

  • 30 April 2020
  • 4 reacties
  • 181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik word door mij vader zo’n een keer in de 2 weken geslagen maar de laatste tijd gebeurd het vaker. En dan niet een klein tikte maar best hard. Hij had mij het laats vanochtend geslagen en ik heb er nog steeds last van. Ik weet dat het niet heel erg is maar ik weet niet wat ik met deze situatie moet doen. Iemand tips of advies? 


4 reacties

Hoi govertdemakker

Ik ben een jongen van 16 jaar

Ik vind het goed dat je dit durf te vertellen.

 

Ik ben in de zomervakantie van 2019 geslagen door mijn vader. Ik heb het tegen mijn moeder gezegt want die zijn uit elkaar dit was al van mijn 4 levens jaar  ik had al langer geen zin om naar mijn vader te gaan. Even op jou probleem terug komen mijn moeder zit bij een psycholoog die hebben een veilig thuismelding gemaakt. Veilig thuis hebben het toen opgepakt. Officieel zal ik 3 dagen daar na naar me vader gaan en door een advocaat is dat volkomen. Ik heb toen een gesprek met veilig thuis gehad dat vond ik wel fijn. Die hebben ook een gesprek gehad met mijn vader. Mijn vader heeft hulp gezocht en word geholpen. Ik zie nu af en toe mijn vader. Ik hoef voorlopig niet naar mijn vader te gaan. Dit vind ik heel fijn.  Even een vraag zijn jouw ouders ook gescheiden? En heb jij ook een goede band met je moeder? Ik hoop dat ik je gehopen heb met jou vraag.

Groetjes Thimo 

Hoi @Thimo  Voor een beetje context ik ben ook een 16 jarige jongen 🙂.  Om antwoord te geven op je vragen. 
Mijn ouders zijn niet gescheiden 

De relatie met mijn moeder is erg slecht (even slecht als mijn vader). Alleen slaat zij mij niet omdat ik nu sterker ben dan haar en ze bang is. 
Zeker nu dat ik de hele dag thuis met hun zit (met de quarantaine gaande) is het echt niet gezellig. Ik praat hier niet echt met iemand over (alleen met een vriend) 

nog tnx voor je reactie 

hoi govertdemakker, ik ben 14, maar een hoop al mee gemaakt. ik ben ook geslagen door me vader 2 harde klappen op me gezicht had daarna ook een blauwe plek van over gehouden. het erge nog was hij beschuldigd me van iets wat ik niet had gedaan heb er nog steeds moeite mee (is al een jaar geleden) misschien heel dramatische maar in me droom slaat tie me kapot en stopt hij pas als ik dood op de grond lig maar even over jou. ik zal gewoon zeggen tegen je vader waarom sla je mij en als die dan meteen boos word en je dan weer slaat de kinderbescherming bellen. of tegen je moeder zeggen als hij met je vader kan praten want dit kan echt niet zo. bij mij was het geval dat mijn ouders waren gescheiden zie hem nog wel hoor me vader hij heeft ook sorry gezegd (ze waren al 9 jaar uitelkaar) VEEL STERKTE MET DE SITUATIE

Badge +2

Hoi @Govertdemakker 

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.
 

Groetjes,

Emma D.

De Kindertelefoon

Reageer