Hi, Ik ben er weer.
Ik heb nog niet eerder vertelt over mijzelf dat ik ongelooflijk snel uitbarst in tranen. Een beetje schaamte is al genoeg.
Vandaag ben ik door mijn vader geslagen omdat ik loog. Het begon met mijn broer die ontzettend vervelend was. Ik heb uiteindelijk zijn telefoon verstopt. Na een uur merkt hij dat hij zijn telefoon heeft kwijtgeraakt. Hij loopt dus naar mijn kamer en vraagt waar zijn telefoon is, ik zeg dat ik het niet weet, en zo ging dat een tijdje door. Uiteindelijk loopt onze vader naar boven om het recht te zetten. Blijkbaar wist mijn broer waar de telefoon verstopt zat terwijl hij mis zat. Hij kon niet bij de bovenste plank want dat is waar hij dacht de telefoon te zitten. Mijn vader vraagt waar de telefoon zit, ik zeg dat ik het niet en slaat met zijn hand tegen mijn slaap. Ik zit op het punt van huilen maar ook in paniek. Ik schuif de plank leeg en laat zien dat de telefoon daar niet ligt. Dan vraagt mijn vader het weer, ik ontken en hij slaat mij nog een keer en klap ik mijn hoofd tegen de lagere plank. Ze hebben uiteindelijk de telefoon gevonden, mijn moeder kwam even bij me zitten om te vragen, ik zeg niks. Ik huil me stuk in de badkamer stil. Dan schrijf ik deze brief en ga ik even douchen.
Ik weet niet iets over tips maar ik zal wel willen vragen om wat ik zal doen als ik word geslagen? Vooral door een grotere figuur zoals mijn vader en hoe stop ik met zo erg makkelijk huilen? Alles zal helpen om mij beter te laten voelen, bedankt!