Gescheiden ouders en de problemen tussen beide

  • 9 November 2020
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Badge

Hey, ik ben 12 mijn ouders zijn op mijn 3 jaar gescheiden... Mijn papa die maakt steeds ruzie met mijn mama meestal in een rechtbank ( het gaat er best wel erg aan toe) soms wordt ik ook gevraagd om met de rechter te praten. mijn zus (10) heeft ookal naar de rechter gemoeten. En dat net voor de zomervakantie (voor dat we 2weken naar Frankrijk gingen. Dus mijn zus had heel veel stres (ze maakte ruzie over naar welke school mijn zus ging, we waren net verhuisd met mijn mama) ze maken om de kleinste dingen ruzie. Mijn papa die denkt alleen maar aan zijn werk dus heeft hij altijd maar 1 dag vrij (hij werkt in Oman 🇴🇲 we zijn naar daar verhuisd voor vakantie maar daarna zijn we daar gaan wonen)

Maar door corona ging mijn papa naar België omdat hij ons dan zou zien. Inmiddels hebben ze allebij mijn ouders een vriend / vriendin dat is wel tof. Mijn papa durft mij en mijn zus ook wel eens om te kopen om mij en mijn zus aan zijn kant te staan.

 

PS: Ik wouw gewoon mij een verhaal doen je mag er ook gewoon op reageren dat zou fijn zijn.

Xxx

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hé,

wat vervelend allemaal. Heb je wel eens geprobeerd om samen met je zus en vader te praten? Dan kunnen jullie je vader hoogte geven en snapt hij misschien iets meer van jullie kant. 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

<3

Badge

Beste anoniem         

Ik heb zelf ook gescheiden ouders en net zoals jij hen ik ook een zus ik zou er echt over praten en mischien is een keer kijken of jij en je vader en moeder en je zus samen kunnen kijken hoe het de situatie beter kan maken maar kijk naar de toekomst en ik denk dat het best goed komt 

 

MVG 

 

 

Reageer