Skip to main content
Vraag

gescheiden ouders en broer

• December 12, 2025
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Ik ben 12 jaar Hoi mensen mijn ouders zijn nu bijna een jaar gescheiden en mijn moeder heeft een. Nieuwe vriend hij is leuk en aardig maar trekt alle aandacht van mijn moeder ik kan bijna niks meer met haar doen en mijn vader spreekt in het geheim af en ik en mijn broer denken dat het een oude vriendin van mijn moeder is de ex van mijn vaders broer veder heb ik nog veel meer aan mijn hoofd mijn broer denkt aan zelfmoord omdat ie zichzelf is er wordt op school heel de tijd naar hem geroepen homo gay enzovoort herkennen jullie een van deze verhallen

2 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 13, 2025

Hoi,

Misschien kan je het aan je vrienden vertellen en kunnen ze je steunen en hulp bieden. Anders een docent of ergens op school kunnen ze misschien ook iets voor je betekenen en wanneer je dat liever niet hebt dan is kindertelefoon.nl/bellen een super goede optie. Super aardige mensen en ze staan voor je open en zullen naar je verhaal luisteren.

Groetjes,

ghast

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • December 14, 2025

Hoi ​@Anoniem0290 ,

de dingen die je vertelt klinken inderdaad of je veel aan je hoofd hebt.  Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Heel goed dat je er over wil praten. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken wat je hier aan kan doen of om gewoon je hart te luchten.

Veel sterkte en hopelijk een fijne zondag,

groetjes Marieke / De Kindertelefoon