Gescheiden ouders๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’๐Ÿ˜’

  • 2 October 2023
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, vanmiddag waren mijn ouders aangekomen met een stomme conclusie, dat ze gingen scheiden (ik zit nu al te huilen). Ze zeiden dat mijn moeder straks weg ging en dat is nu gebeurt. Ik ben er nog steeds heel verdrietig over. Hebben jullie tips om minder verdrietig te zijn?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, vanmiddag waren mijn ouders aangekomen met een stomme conclusie, dat ze gingen scheiden (ik zit nu al te huilen). Ze zeiden dat mijn moeder straks weg ging en dat is nu gebeurt. Ik ben er nog steeds heel verdrietig over. Hebben jullie tips om minder verdrietig te zijn?

Het voelt alsof ik beland ben in een nachtmerrie! Ik werd vanmorgen wakker en ik had gelijk vreselijke koppijn en ik voel me kotsmisselijk! En ik mag het nog niet eens aan mijn vriendinnen vertellen! Want eerst moeten mijn opaโ€™s en omaโ€™s het horen, daarna de andere familieleden en daarna mogen mijn zusje en ik het vertellen!

Reputatie 7
Badge +12

Hey, aahw wat naar ๐Ÿ˜˜ ik heb met je te doen. Ik ken je gevoel. Mijn tip is, wees in het begin maar gewoon verdrietig. Laat je gevoel gaan en huil gewoon. En als dat even opluchting geeft kun je proberen om toch wat afleiding te hebben. Iets met je handen doen. En ook al lukt dat niet en verfrommel je alles weer, toch helpt dat. En praat erover! Met mensen die je vertrouwt. Schrijf het van je af ook. In elk geval zou ik sterk aanraden om het niet op te kroppen want dat is niet goed. Ren, huil, fiets, mep in je kussen, bel een bff, houd contact met je beide ouders, en misschien kun je zo nu en dan naar je opa en oma. Ik noem maar een paar dingen.ย  ย Klinkt gek misschien maar zorg nu ook voor jezelf! En je kunt natuurlijk de Kindertelefoon bellen. Nouja in elk geval heel veel sterkte!!ย  Ik hoop dat je er wat mee kunt.ย 

Liefs Tover xxx

Reputatie 4
Badge +1

De tips zijn niet meer nodig, mijn ouders geven elkaar nog een kans๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿค—! Ze wonen weer samen en hebben besloten naar een therapeut te gaan. Ik hoop dat ze nu niet meer gaan scheiden.ย ๐Ÿ’”โžก๐Ÿ’“

ย 

Xoxo Myrthe

Reageer