Vraag

Gescheiden ouders

  • 25 February 2019
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,
oke laat ik bij hrt begin beginnen, mijn ouder maakte al vanaf dat ik een baby was dag en nacht ruzie mn moeder schreeuwde en gooide alles wat ze kon vinden. Ik was soms echt bang ook voor mn vader dat hem iets zo overkomen.
Nu sinds een jaar zijn mn ouders uit mekaar en ik vind het nog steeds naar om 2 huizen te hebben.
ik dacht dat het goed ging tussen mn ouders totdat ik een keer eerder thuis was dan verwacht. Mn vader en moeder waren blijkbaar aan het bellen en ik heb alle scheldwoorden gehoord die ik nog niet kende. Ook hebben ze elkaar via whatsapp geblokkeerd en loopt al hun contact nu via mij.

Mn ouder kunnen zo niet met elkaar omgaan dat ik het niet meer zie zitten. Ik heb nergens meer zin in ik heb nooit meer echt lol, ook eet ik te weinig ik word er door meerdere mensen op aan gesproken maar ik heb geen idee wat ik eraan moet doen. Elke hap die ik eet, word ik alleen maar minder vrolijk van alleen het denken aan eten maakt me al ziek. Ik heb geen idee wat ik er aan moet doen. De lol van het leven is er eigelijk gewoon vanaf.

ik hoop dat iemand advies heeft.

thnx alvast

1 reactie

Hey, ik ben een meisje van 14 en ik zit in dezelfde situatie. Mijn ouders zijn een halfjaar geleden gescheiden en wij zitten in de fase van doorgaan met het leven ookal is er flink wat gebeurd in het verleden. Zoiets is lastig natuurlijk maar het betekend wel dat je zeker NIET de enige bent in een situatie als dit. Het is best heftig dus neem het jezelf niet kwalijk als je soms dingen rustiger aan moet doen of je gewoon even niet meer kan en daarom wat rusttijd neemt. Er zijn genoeg mooie dingen in het leven die je kunt ontdekken dus het leven opgeven zou zonde zijn. Probeer met mensen te blijven praten, ik weet dat dit heel moeilijk is maar op langere termijn kan het echt goed helpen. Neem kleine stappen in alles wat je doet. Maak het jezelf vooral niet te moeilijk. Neem kleine hapjes eten want het is belangrijk te blijven eten! Eet dingen die je lekker vind en waar je je goed bij voelt. Vraag hulp als het nodig is! Succes ! Xx Farah-Fee

Reageer