Vraag

GENÂNT!!!

  • 18 March 2024
  • 5 reacties
  • 207 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4

heeyy

ok het is echt VERSCHRIKKELIJK.

ik lag all in mn bed en ik hoorde ineens voetstappen op de trap nah dus ik schrok me te pletter en stopte gauw mn laptop onder mn kussen. nou over dat kussen, ik gebruik als kussensloop zegmaar de trui van min vriendin… EN MN MOEDER ZAG DAT noouu dying! en tot overmaat van ramp zei ze ook nog is “hey huh waarom gebruik je de trui van (niet haar echte naam) char als kussensloop? doe je er zo even een normaal sloopje om heen?¨ GFXDFCVGHSVHJB ik heb maar doodleuk “ja.. doe ik zo hoor truste” gezegd..

ok ja dat moest ik ff kwijt wrs overdrijf ik een beetje maar toch (thx voor het lezen)

Liefss F


5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Haha wat een grappig verhaal!

Oké, sorry dat ik erom lach.  Dit moet erg ongemakkelijk zijn geweest. Maar ik denk niet dat je moeder er heel snel nog wat van zegt. Als ze het doet kan je zeggen dat het een grapje was ofzo. Of je bent gewoon eerlijk, ook niks mis mee!

Wel schattig dat je met haar trui slaapt. Je mist haar zeker 's nachts. Dat gevoel herken ik wel🥲. 

Liefs Julie ❤️

Reputatie 6
Badge +4

ja… als ik in bed lig moet ik altijd aan haar denken :)

bedankt voor de reactie! je hebt wel gelijk ik denk niet dat mn moeder er nog over zal praten, maar toch… haha

Reputatie 7
Badge +9

leuk verhaal. wel een vraag. hoe kom je aan haar trui?

Reputatie 6
Badge +4

@ikweethetnietmeer2009 nou op drie december (de heater dag, ken je dat? anders moet je eerst ff het liedje luisteren van canon gray) zei ze zo van “haha eigenlijk moeten we ook echt van trui ruilen vandaag” tsja en toen hadden we truien gewisseld en nu heeft zij de mijne en nog een jongingbroek want die heeft ze random een keer gestolen toen ze was natgeregen op weg naar mijn huis en vgm ook nog een t shirt dat ik heb laten liggen bij haar maar dat weet ik niet meer zeker… 

hoop dat dat antwoord geeft op je vraag :D

Reputatie 3
Badge +1

Sorry dit is een nutteloze reactie maar mijn bijnaam is char☺️😅

 

doei!!!

Reageer