Skip to main content
Vraag

gelijk hebben.

• June 8, 2025
  • 9 reacties
  • 68 Bekeken

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2

Mijn moeder is een heel aardig persoon maar ik heb het gevoel dat dit een hele nare eigenschap is. Zodra ik zeg bijvoorbeeld dat iets niet open is en we gaan heen om te checken en het is niet open in plaats van toegeven dat ik gelijk heb gaat ze het veranderen in dat ik geen respect heb. Het voelt dan alsof ze persee altijd gelijk moet hebben en dat is een nare eigenschap vind ik. Wat vinden jullie

9 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Tja, moeders? Je moet gewoon zeggen! Ik had wel gelijk. Ook al geeft ze het niet toe, jij weet hoe het zit.

Liefs

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

En bedankt voor het koekje 🍪 

mwlkcrxme-
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 8, 2025

zo zijn moeders nou eenmaal! zeg het miss gwn tegen haar, en als dat niet werkt kan je het miss aan chat gpt vragen ofz. doei!

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 8, 2025

Ja dat is waar ​@nieuwschierig_aapje. En geen probleem 😂

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 8, 2025

@mwlkcrxme- al geprobeerd maar dan krijgen we ruzie

mwlkcrxme-
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 9, 2025

@mwlkcrxme- al geprobeerd maar dan krijgen we ruzie

miss naar de rechter stappen ofz weet het ook nie

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 9, 2025

Heyy,

Denk dat het wel een goed plan is om dit een keertje in alle rust met je moeder te bespreken. Misschien niet tijdens een moment dat jullie het niet met elkaar eens zijn in een discussie, maar gewoon op een rustig moment als de sfeer rustig en goed is. Je hoeft haar dan ook niet aan te vallen, maar je kan haar gewoon in rust vertellen wat je er van vindt en hopelijk snapt ze dat dan.

Je kan voor tips ook altijd een keer met de kindertelefoon bellen of chatten.

Liefs, ItsJustMe <3

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 9, 2025

@mwlkcrxme- dat lijkt me extreem. Want ze is nog de enige ouder die ik heb. Mijn pa leeft nog wel en ik heb wel af en toe contact maar hij heeft gewoon erg naar gedaan 5 jaar terug 

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 9, 2025

@ItsJustMe ik zal het proberen