Skip to main content
Vraag

geil worden van stofzuigen

• May 2, 2025
  • 12 reacties
  • 459 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hey ik ben een meisje van 15 en ik heb als taken dat ik elke dag de matten moet stofzuigen in huis en ook wel is de auto moet stofzuigen en ik vind stofzuigen super leuk en ik wordt er geil van is dat normaal?

Groetjes Anoniem_meisje

12 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • May 2, 2025

Hey, in ieder geval is het wel handig dat je er geen hekel aan hebt 😉. Geniet er mooi van, je doet er niemand kwaad mee en alles wordt er nog mooier van ook. Liefs Tover xxx

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 3, 2025

Haha het is wel een beetje apart ja!

Maar wel leuk toch en zo kun je iets wat anderen niet zo leuk vinden (soort corvé) toch leuk maken als je er opgewonden van raakt.

Lukt mij dat maar, ik raak juist aseksueel van het idee dat ik mijn kamer weer moet opruimen. Nooit geen zin in...

Bl0bs
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 4, 2025

Elke dag stofzuigen is wel crazy…

• May 5, 2025

Ik word van alles geil dus hahha (wel soms ietsje van tandenpoetsen voor het douchen)

Maar serieus: het is toch geen probleem en niemand heeft er last van toch? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 17, 2025

Ik word van alles geil dus hahha (wel soms ietsje van tandenpoetsen voor het douchen)

Maar serieus: het is toch geen probleem en niemand heeft er last van toch? 

Niemand heeft er last van nee idk of het een probleem is

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

Hi 

Haha lol 😂 

Nee hoor geeft niks 

Het is wel grappig 🤣 

Liefst xx

• May 18, 2025

Dat sowieso haha

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 18, 2025

nee tuurlijk is dit niet gek! Als jij dat leuk vind moet je het gewoon doen en je niks aantrekken van wat anderen vinden.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 18, 2025

nee tuurlijk is dit niet gek! Als jij dat leuk vind moet je het gewoon doen en je niks aantrekken van wat anderen vinden.

Heb jij dat dan ook?

• May 18, 2025

Ook niks van uittrekken! 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Nee dit is niet normaal

Forum|alt.badge.img

Haha het is wel een beetje apart ja!

Maar wel leuk toch en zo kun je iets wat anderen niet zo leuk vinden (soort corvé) toch leuk maken als je er opgewonden van raakt.

Lukt mij dat maar, ik raak juist aseksueel van het idee dat ik mijn kamer weer moet opruimen. Nooit geen zin in...

Drm ik ben ook een meid die stofzuigen leuk vindt vooral vanwege het geluid van dingen die ik opzuig en je krijgt er gelijk een goed resultaat van

Zal ik anders je kamer opruimen voor je ik doe het met liefde😘😘😘