Skip to main content

Geheim ondekt(?)

• November 13, 2025
  • 13 reacties
  • 427 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+5

Oh nee 🙈 zo stom maar ik was vergeten vanochtend mijn speen op te ruimen. En deze had ik in bed laten liggen… mama heeft mijn bed opgemaakt en hem gevonden want hij lag vanmiddag toen ik thuis kwam uit school midden op mijn kussen…

Mama is nu nog werken maar ik ben bang dat ze er wat over gaat zeggen als ze thuiskomt. Wat als ze boos is? Dit is moeilijk te ontkennen zou in deze situatie moeten gebruiken om over mijn ABDL-gevoelens te praten? Wat denken jullie? Ik wil wel graag eerlijk zijn tegen mijn ouders maar ik vind dit zo eng 😭

(een bange) Seashell 😘 

P.S. hebben jullie ouders ook wel eens iets gevonden wat je verborgen voor ze had gehouden 

13 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • November 13, 2025

Hoi,

Je hoeft je geen zorgen te maken. Iedereen heeft wel geheimen voor een ander en je hebt toch niemand iets misdaan dus waarop kan je nou boos worden?

Groetjes,

ghast

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 13, 2025

Hoi ​@Seashell dat is een lastige situatie! Eerlijk zijn is het best, ook al is dat moeilijk. Misschien kan je een brief(je) schrijven. Dan hoef je het niet recht in haar gezicht te zeggen. Doe ik ook. Of je schrijft een brief die je niet zal versturen. Dat lijkt misschien zinloos maar ook dat kan fijn zijn om je gevoelens even kwijt te zijn. 

En nu je vraag: nou echt verstopt had ik het niet en ik kan ook slecht liegen 🫣 maar ik had dus eens een dagboekje waar echt voor mij toen gênante dingen in stonden. Nu snap ik niet meer waarom ik dat zo erg vond 😁 Maar wat ik absoluut nu niet wil dat gevonden wordt is mijn dagboek waar ik nu in schrijf en waar alles over mijn crush 🥰 en over domme dingen (bijvoorbeeld dat ik echt zo boos was dat ik alleen maar domme stomme dit en dat zei)

Het komt echt wel weer goed denk ik hoor!!

Liefs Yusa 😘

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • November 14, 2025

Oh ik ben zo opgelucht… zoals wel verwacht wilde mama natuurlijk even praten over de speen die ze had gevonden in mijn bed. In de avond liep ze de kamer in en zei ”Seashell, kom je even bij mij op bed zitten”? Ik vond het al erg spannend wat mama zou willen vertellen… ze vertelde dat ze de speen had gevonden. Toen ze dit zei moest ik al huilen maar mama sloeg haar arm om mij heen en stelde mij gerust. Ze vroeg of ik hem gebruikte en waarom. Ik wilde eerlijk zijn tegen mijn moeder en omdat ik nu al in deze situatie besloot ik te vertellen over alles. Niet alleen de speen… maar ook al mijn andere ABDL-gevoelens. Ik vond het erg lastig om te vertellen maar mama was heel rustig en hoorde mijn verhaal aan. Ze stelde oprechte vragen en daardoor kalmeerde ik. Mama heeft er ook over gepraat met papa en nu weet iedereen in huis erover. Ik had mama al verteld dat mijn zus er al van wist en ik dit nog zou overleggen met haar dat papa en mama er nu ook van weten. Ik ben zo opgelucht dat papa en mama er nu vanaf weten en dat ik nu ook gewoon zonder stiekem te doen klein te zijn. S Avonds toen mama mij naar bed bracht zag ze dat ik mijn speen pakte en ze reageerde hier niet vreemd op. Nu mijn ouders over mijn gevoelens weten accepteren ze mij echt volledig. 

De angst die ik had was echt nergens voor nodig. Ik ben zo dankbaar voor zulke lieve ouders. Ik wil ze niet teveel confronteren met mijn little zijn maar morgen ga ik denk ik wel de intocht van Sinterklaas bekijken op TV met mijn speen en favoriete knuffel 🥰 (ik weet het eigenlijk nog niet zeker) maar ik vraag het morgen wel van tevoren aan mama of het mag…het voelt nog steeds wel wat vreemd dat ik er nu gewoon met mijn ouders over kan praten (heel gek maar toch volledig geaccepteerd) ik ben verbaasd maar blij dat het zo is gelopen. Misschien als ik ouder ben dat ik met mijn ouders durf te praten over andere luiers met leuke designs.

Seashell 😘

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 15, 2025

​@Seashell wat mooi dat het zo is afgelopen!

Liefs Yusa 😘

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • November 15, 2025

Fijn om te horen dat je moeder het accepteert ​@Seashell 

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 15, 2025

​@Seashell Het is heel er fijn voor je dat je ouders het accepteren en je nu niet stiekem hoeft de doen. Ik ben heel blij voor je.

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • November 15, 2025

Fijn voor jou doe maar stap voor stap jij hoeft jou niet te haasten 

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 21, 2025

--onnodige quote verwijderd--

​@Seashell en mocht je met je speen het sinterklaas intocht kijken

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • November 23, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

​@Legomaster123 wat lief dat je het vraagt. Ja het mocht! Mama vond het totaal niet erg en ik voelde me zo fijn dat het gewoon kon zonder schaamte zonder vreemde reacties🥰 ik ben echt dankbaar dat ik nu eindelijk gewoon helemaal mezelf kan zijn zonder een gedeelte van mezelf te onderdrukken.

Seashell 😘 

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • November 23, 2025

dat is echt fijn en zouden/weeten er al viend(inen) het mogen weten

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • November 23, 2025

dat is echt fijn en zouden/weeten er al viend(inen) het mogen weten

Ik denk toch dat ik deze gevoelens toch echt voor mezelf hou. Het is toch iets wat niet helemaal normaal is maar mogelijk dat ik het ooit nog vertel tegen mijn beste vriendin. Maar aan de andere kant...ik wil onze vriendschap niet verpesten of zelf verliezen dus ik vertel het liever niet... Opzich vind ik niet dat hun het  hoeven te weten want ik heb bij vrienden en vriendinnen niet de behoefte om mij klein te voelen. Zoiezo heb ik thuis ook niet de behoefte constant klein te zijn gewoon af en toe om te ontstressen. Als ik af en toe klein kan zijn en alle zorgen los kan laten heeft dit ook een positieve invloed op mijn "echte" leven als "grote" Seashell 

Seashell 😘

• November 24, 2025

Super cool om te lezen dat je ouders zo chill zijn.

Met het aan anderen vertellen over je little kant zou ik toch voorzichtig zijn. Ik denk dat niet iedereen het begrijpen kan. Dit soort dingen zijn natuurlijk super om mee te pesten. Ik ga ook niet iedereen over mijn nachtluier lopen vertellen! Ondanks dat ik niet echt populair (of on populair) ben en sommige mensen ervan af weten wil ik dat wel beperken, het is helaas makkelijk om iemand met zoiets te gaan pesten.

Groetjes!

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • November 24, 2025

Super cool om te lezen dat je ouders zo chill zijn.

Met het aan anderen vertellen over je little kant zou ik toch voorzichtig zijn. Ik denk dat niet iedereen het begrijpen kan. Dit soort dingen zijn natuurlijk super om mee te pesten. Ik ga ook niet iedereen over mijn nachtluier lopen vertellen! Ondanks dat ik niet echt populair (of on populair) ben en sommige mensen ervan af weten wil ik dat wel beperken, het is helaas makkelijk om iemand met zoiets te gaan pesten.

Groetjes!

Ja dat is ook de reden dat ik dit liever niet vertel aan mijn vrienden of vriendinnen. Maar mijn beste vriendin twijfelde ik over...maar nu niet meer! Waarom zou zij het moeten weten het is niet dat ik rondom haar mij ga gedragen als little dus het blijft alleen binnen het gezin voor de rest hoeft niemand er iets van te weten.

Seashell 😘Â