Skip to main content

Hoi allemaal ik ben een meisje van 12 en ik heb binnenkort een familie bbq waar ik een beetje tegenop kijk. 

Ik heb een hele grote familie met veel leuke neven en nichten maar er is er 1 nicht die mij niet mag ofzo, laten we haar nu even ellie noemen(ze is ong even oud als mij). Ik heb een neef waar ik een hele fijne band mee heb, ookal zie ik hem heel weinig. Laten we die even Victor noemen(hij is al in de 20). Ik zit met ellie in de klas sinds een jaar. We hebben daardoor iets meer contact gekregen maar niet altijd leuk contact. Ze denkt dat ze stoer is omdat ze met populair kinderen omgaat, maar hoe ze met mij omgaat is niet stoer. Ze denkt dat ze zich altijd met mijn leven moet bemoeien. Als ze een poosje niet met mij bemoeid heeft en ik heb krijg een vriendje of ik ga een keer met iemand anders om, kijkt ze me heel raar aan en komt gelijk negatief praten. Ik wil hier heel graag met Victor over praten maar ik zie hem pas weer op de bbq en ik kan hem ook niet appen want ik heb z'n nummer en snap ook niet. Wat moet ik nu doen?

Ik zou gewoon naar de bbq gaan en je nicht negeren.  Ik zou ook ellie negeren want get klinkt alsof ze heel erg jaloers op je is. Vraag het nummer van victor en zorg er gewoon voor dat het zo leuk mogelijk blijft ik denk echt dat het niet zo erg gaat zijn als je denkt aangezien er ook andere familieleden komen.

dankje voor je reactie!

Ik heb ook een (achter) nicht die mij haat en ik snap ook niet zo goed waarom. Ik heb binnekort ook een bbq met familie en zij komt ook. Ik ga haar negeren, en mij advies is ook dat jij dat misschien ook maar beter doet met ellie. Meer advies kan ik niet geven sorry. 

Ik wens je nog plezier op de bbq! 

Voor iedereen die dit ziet. Jullie hoeven niet meer te reageren. Het was een geslaagde avond en super gezellig, zelfs met ellie was het leuk. Ik heb voor het nummer van me neef gezorgd(niet van Victor maar van het broertje van Victor). Dus als er ooit weer iets is kan ik hem bereiken.

Reageer