Skip to main content
Vraag

gefilmd tijdens douchen

• September 7, 2025
  • 6 reacties
  • 420 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hoi ik stond gisteren te douchen en toen zag ik opeens een telefoon in het raampje boven de badkamerdeur(ik weet ook niet waarom dat raampje er zit maargoed), stond mijn broer me te filmen! Ik gilde natuurlijk naar hem wantja, je moet me niet filmen onder de douche duh, en hij heeft het ook meteen verwijderd en honderd keer sorry gezegd. Maar moet ik nu boos zijn? Zegmaar hij heeft het wel helemaal verwijderd en sorry gezegd en ik moet hem volgens de bijbel zegmaar vergeven ( ik ben christelijk dusja), maar moet ik hem nu haten ofzo, want ik kon eigenlijk nooit echt met hem overweg en nu denk ik al helemaal niet meer. Wat moet ik doen?

6 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 7, 2025

Ik zal hem wel vragen waarom hij zijn eigen zus in de douch staat te filmen .

Misschien kun je hem dan beter  vergeven want het is niet normaal waarom hij dat doet. 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 13, 2025

Weet je al waarom hij je filmde ?

En heeft hij het nog een keer gedaan ?.

• September 14, 2025

Ik zou haast zeggen van film hem dan ook als hij staat te douchen, kijken hoe leuk hij dat vind!

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 14, 2025

Ja blijkbaar had hij een of andere droom over dat ik NAAKT IN ZIJN KAMER STOND en toen wou die zien hoe ik er echt uitzag maar dat doe je toch niet gatverdamme

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 14, 2025

Nee zeker niet dan kan die het altijd nog vragen aan je hoe je er uit ziet dan kun je zelf nog bedenken of je het wilt .

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 25, 2025

Hey ​@Ilove-music, wat een rot situatie zeg! Het is echt niet oké dat je broer je zo filmde, vooral niet als je je heel kwetsbaar voelt onder de douche. Het is super goed dat hij het meteen heeft verwijderd en sorry heeft gezegd, dat laat zien dat hij beseft dat het fout was.

Volgens de Bijbel is vergeven belangrijk, maar dat betekent niet dat je meteen alles weer goed moet vinden of dat je je gevoelens moet wegstoppen. Je mag boos zijn en je grenzen aangeven. Vergeven betekent dat je het niet blijft vasthouden als wrok, maar het betekent niet dat je doet alsof het nooit gebeurd is.

Misschien kun je met je broer praten over hoe dit je voelt en dat je wil dat hij zoiets nooit meer doet. Als hij begrijpt waarom het zo erg was, kan jullie band misschien langzaam beter worden. Het kost tijd en vertrouwen, dus neem het stapje voor stapje. Het is helemaal oké om je emoties serieus te nemen.

Je bent niet raar of gemeen als je boos bent, dat hoort erbij. En vergeven is iets wat je doet als jij er klaar voor bent, niet omdat iemand anders dat van je verwacht.

xx liefs Wolf 🐺