Skip to main content
Vraag

geen zin in verjaardag

• 1 februari 2025
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

Gekehenkie
Forum|alt.badge.img+9

Hi ik ben bijna jarig maar heb er totaal geen zin in maar ik moet het vieren van van mijn oma en broers

heb er geen zin in omdat ten eerste ik kan niks doen wat ik wil (wil gewoon met vrienden wat doen) maar kan niet de meeste wonen ver en ik mag geen vrienden hebben

ten tweede zit nog steeds mee met mijn verjaardag vorige jaar want toen ging ik uiteten met mijn oma tante en broers (mijn broers zijn een stuk ouder) en mijn broers nodigden hun vrienden uit niks mis met hun vrienden maar als hun jarig zijn zullen ze het ook niet leuk vinden als ik mijn klas uitnodigen ofzo

en mijn oma en tante nodigde hun vriendin uit en ze heeft kinderen van 22 denk ik ofzo 18 15 en 9 en ze nam mee jaar jongste kind heb niks tegen dat kind maar was niet echt fijn had liever die van 15 of 18 gehad kun ik misschien nog mee praten ofzo

heb geen zin daarom in mijn verjaardag heb het al aangegeven dat ik niks wil doen maar ze luisteren niet

wat moet ik doen?

5 reacties

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 64 reacties
  • 1 februari 2025

huh, je mag geen vrienden hebben?

RIPSTUDYGO
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 10 reacties
  • 1 februari 2025

Wat moet je doen? Tja uhhhh..gwn effe erdoorheen loodsen ig

Gekehenkie
Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • 662 reacties
  • 1 februari 2025

@Melanie2  helaas niet al mijn vrienden zijn stiekem 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii,

Ahh jeetje dat klinkt naar😕 hmm moet je er persé bij zijn? Anders kun je iets voor jezelf doen, afspreken met vrienden.. vind het een beetje raar dat het niet mag , het is toch jou verjaardag? Dan beslis jij.. verder weet ik het even niet wat je zou kunnen doen.  Zou wel aangegeven dat het om jou draait.. en wat gebeurt er als je alsnog je vrienden zou uitnodigen? 

Liefs 🤗

Gekehenkie
Forum|alt.badge.img+9
  • Topic-opener
  • Topper
  • 662 reacties
  • 2 februari 2025

Dan word ik het huis uit gezet 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen