geen zin in opstaan

  • 1 March 2020
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Badge +1
  • Weet de weg
  • 44 reacties

hallo,

Ik heb iedere ochtend geen zin om op te staan…

Maar helaas moet ik het wel voor school.

iedere keer als ik denk  “nog even hóór...” lig ik weer te lang in bed en moet ik me haasten om de bus te halen

heeft iemand tips hoe je beter/ sneller op kan staan?

 

groeten Jxx

 

 


5 reacties

Hoi

 

Hier enkele tips:

  • Plaats je wekker op minstens twee meter afstand van je bed. Op die manier moet je je bed uit om de vervelende wektoon te stillen. 
  • Kijk uit naar een lekker, rustig ontbijt. Denk in bed na wat voor lekkers je te wachten staat. 
  • Laat een huisgenoot je uit bed sleuren. 
  • Spring uit bed vanaf het moment dat je de wekker hoort. Hoe langer je blijft snoozen, hoe lastiger je je bed uit raakt. 
  • Begin je dag met enkele yoga-oefeningen. Daar krijg je energie van. 

 

Gr. Kenshin

Badge +1

hey

  • Plaats je wekker op minstens twee meter afstand van je bed. Op die manier moet je je bed uit om de vervelende wektoon te stillen. 

zal ik proberen, maar ik weet niet of dat het kan i.v.m. de relatief korte stroomkabel…

 Kijk uit naar een lekker, rustig ontbijt. Denk in bed na wat voor lekkers je te wachten staat. 

zal morgen eens kijken

  • Spring uit bed vanaf het moment dat je de wekker hoort. Hoe langer je blijft snoozen, hoe lastiger je je bed uit raakt. 

goede tip, zal morgen ook eens zien of 't werkt

  • Begin je dag met enkele yoga-oefeningen. Daar krijg je energie van. 

ik ben helaas niet heel goed in yoga, maar zal eens proberen

 

groeten

Jxx

 

Badge +1

hoi 

ik moet zeggen dat het wel werkt,,

alleen had ik vanochtend ‘t probleem dat ‘k de wekker niet hoorde:grin::sweat_smile:

dus opzich had ik geluk dat m’n vader m'n broertje kwam wekken ander was ik wrs doorgeslapen  (als mijn broertje er niet was had hij me alsnog gewekt).

Hallo jxx :)

Je kunt wellicht ook vroeger naar bed gaan als dat het probleem is zodat je uitgerust bent. Je kan ook iets lekker warms naast je bed neer leggen zoals een (ik weet niet hoe het heet maar dat je om je lichaam doet na het douchen) zodat je het minder koud vindt.

-Dr8gon99

PS: Goede signature!

Badge +1

Je kan ook iets lekker warms naast je bed neer leggen zoals een (ik weet niet hoe het heet maar dat je om je lichaam doet na het douchen)

wrs bedoel je een badjas?

 

thx trouwens

Reageer