Vraag

geen zin in me neefje

  • 28 July 2022
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb een heel irritant neefje en ik moet hem zaterdag zien omdat iemand jarig is maar er zullen een veel volwassen zijn en als hij irritant doet kan ik niet naar een volwassen toe gaat want ze zijn dan te druk met elkaar bezig en hij luistert niet als ik zeg stop en sowieso als er dan een volwassen tijd heeft en tegen hem zegt dat hij moet stoppen dan luistert hij ook niet en ik kan me ook niet ergens verstoppen want daar komt hij toch zal als je daar eigenlijk niet mag komen dus wat moet ik doen


4 reacties

Je kan tegen je ouders vertellen dat niet wil gaan als die zich niet kan gedragen en niemand je kan helpen en dat je hem anders een mep verkoopt. Dan weet die wat hij kan verwachten.

Reputatie 7
Badge +9

Me ouders gaan niet alleen me oma en tante en die zijn ook te druk en als ik hem een mep of klap ofzo verkoop is het mijn schuld want als hij naar een volwassen gaat dan hebben ze het opeens niet te druk 

Neem aan dat je dit al heb geprobeerd maar zo niet, hier mijn advies. Probeer hem gewoon te negeren, na een tijdje houdt hij hopelijk op met irritant zijn. Want dan beseft hij dat het geen nut heeft. Als je de hele tijd stop zegt weet hij dat hij je irriteert. Wat hem weer blij maakt.

Reputatie 7
Badge +9

Oké thanks

Reageer