Vraag

geen zin in de verjaardag van me nichtje wat moet ik doen

  • 7 September 2021
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Me nichtje is morgen jarig maar ik heb dus totaal geen zin om daar heen te gaan maar ik ben wel verplicht. Nu wil ik sowieso morgen als eerst weer zwemmen dus ik denk dat ik ga zeggen dat ik samen met me vriendin naar me nichtjes verjaardag toe fiets. En dat we daar maar een beetje op de oprijlaan gaan liggen chillen bij de rest van me saaie neefjes en nichtjes. Ik trek sowieso morgen een luier aan daar want ik zie misschien nog 1 mogelijkheid om te ontsnappen van het verjaardagsfeestje. Afgelopen zomer waren we bij me opa en oma aan het BBQ en ik had toen ook me bikini topje met luier aan en toen werd ik dus uitgelachen dat ik nog af en toe luier droeg. Nu denk ik als ik hem weer aan trek en ze zeggen het weer dan kan ik daar even goed door het lint gaan dat me moeder me wel terugstuurt.


3 reacties

Ik begrijp dat je er misschien niet zo veel zin in hebt en het uit de weg wil gaan, maar het plan dat je in gedachten hebt, lijkt me niet zo een goed idee - niet dat ik een goed alternatief weet, maar goed.

Ik zou niet proberen om je moeder zover te krijgen dat ze je naar huis stuurt. Het levert alleen maar meer gedoe op en het gaat - no offense - al niet zo best bij jullie thuis. Is er überhaupt al vooruitgang wat betreft gezinstherapie en woedebeheersing?

Ik begrijp dat je er misschien niet zo veel zin in hebt en het uit de weg wil gaan, maar het plan dat je in gedachten hebt, lijkt me niet zo een goed idee - niet dat ik een goed alternatief weet, maar goed.

Ik zou niet proberen om je moeder zover te krijgen dat ze je naar huis stuurt. Het levert alleen maar meer gedoe op en het gaat - no offense - al niet zo best bij jullie thuis. Is er überhaupt al vooruitgang wat betreft gezinstherapie en woedebeheersing?

Wel een beetje vrijdag ga ik samen met me moeder naar de huisarts voor de rest probeer ik het een beetje rustig aan te doen thuis en niet weer te flippen. Alleen kwam vanmiddag de discussie met die verjaardag waar ik zij nee ik ga echt niet heen. Toen wou ik bijna thuis weer flippen toen me moeder zij ja je gaat wel mee maar uiteindelijk tot besluit gekomen zwemmen tot half 8 daarna opdrogen en voor half 9 op de verjaardag. Alleen nu heb ik gewoon totaal geen zin al me neefjes en nichtjes zijn gewoon oer saai gelukkig is me meisje er wel. Maar het liefst flip ik hem daar gewoon weer dat ik naar huis wordt gestuurd maar aan de andere kant gaat dat denk ik ook proberen opleveren. Ik heb sowieso geen zin aan dat me neefjes en nichtjes constant vragen waarom draag ik voor de fun een luier. 

Nou een kleine update ik ben niet geflipt op me nichtje haar verjaardag ik heb gewoon heerlijk op de straat gelegen voor hun huis samen met me meisje. We kwamen aan fietsen ik heb me nichtje maar gefeliciteerd die stond buiten een half stukje taart gegeten met een glas water. Vervolgens heb ik me bikini broekje om gewisseld voor me luier wat ik mee had we hebben onze badhanddoeken op straat gegooid hebben als eerst gezeten ik en mijn vriendin en vervolgens ben ik zo in slaap gevallen op de bad handdoek en werd ik wakker in de auto me vriendin ook. Dus morgen moeten we de fietsen daar ophalen nu al zin aan niet dus maar ja geen keuze.

Reageer