geen fijn gevoel thuis alleen maar ruzie

  • 9 February 2021
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb alleen maar ruzie met mijn jongeren zusje van 12 

ik heb haar laats op de grond  geslagen en daar heeft ze een flinke bult op haar achterhoofd aan overgehouden op dat moment was ik zo zo boos op haar en ben ik weggelopen van  huis 

en elke keer als ik iets tegen me ouders zeg of vraag is het er is altijd wat met jou altijd gezeik en gezeur het is ook nooit goed  en daar wordt ik alleen maar verdrietiger van 

en dan heb ik soms wel het gevoel ik kan beter weggaan van deze wereld en niet meer terug komen 

Soms doe ik me zelf gewoon pijn met een mes of schaar en dan denk ik nergens anders meer aan 

ik wil gwn weg van huis voor altijd niet meer terug komen ik ben een verschrikkelijke probleem kind denk ik dan ik denk soms zou ik geen autisme hebben omdat ik altijd super snel boos wordt om de kleinste veranderingen en zou ik geen depressie hebben omdat ik zowat elke dag somber ben verdrietig ben en niet lekker in me vel zit 


4 reacties

Badge

Hi!

Ik zou je als advies geven dat je bijv. veel gaat doen met vrienden en wat leuks doen met je zusje.

Ik zou in ieder geval niet weglopen….. 

Daarmee raken je ouders nog bozer en gestrest.

Bye!

Reputatie 7
Badge +19

Hee,

Vervelend.

Je zou met je ouders kunnen praten. Je kan ze vertellen wat je denkt en voelt. Zo kunnen ze ook meer begrip voor jou hebben. Jullie zouden eventueel afspraken kunnen maken over hoe het thuis beter kan.

ik hoop dat je hier wat aan hebt. Sterkte en succes!

 

joeeeeee

hee,

 

ik begrijp jou helemaal. ik heb precies hetzelfde gehad. ik had ook altijd het idee als ik dan om hulp vroeg dat het aandacht zoeken was. ik ben er achter gekomen dat het dat helemaal niet is. ga er met iemand over praten ook is het maar anoniem het helpt echt veel. 

 

heel veel sterkte en succes en je bent een topper!!

bye

Reputatie 3
Badge +4

Bericht aangepast door De Kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Hee, 

Je moet echt niet weglopen ik denk dat je jouw probleemdn dan des eten vergroot en dan nog moeilijker is om terug te gaan. 

Maar je zou tog eens met jouw ouders moeten gaan praten erover en dat je slecht volet en rap boos word en meschien moet je naar een soort therapeut die dan gaat onderzoeken of je autisme hebt want dan kan je er nisk aan doen en ga je daar voor hulp krijgen, en krijg je normaal geld van de overheid, je moet geen filmen doen in pretparken,... Normaal als je dat hebt. Bij meisjes ga je dat ook minder rap merken dan een jongen dat zij autisme heeft want meisjes met autisme gaan zig rap aanpassen.

Je kan anders ook dingen doen die je ban verbeteren met je ouders  of voor minder rap boos wordt. 

Anders ka. Ik je zo een paar oefeningen,... Doorsturen van Internet. 

Ik hoop dat je er wat aan hebt en nog sterkten. 

@Minotourus 

Reageer