Skip to main content
Vraag

Geen eten thuis

• July 31, 2025
  • 6 reacties
  • 59 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Sorry als jullie vinden dat ik te veel plaats, maar hier ben ik weer met een vraagje. Ik moest vanavond weer koken. We hadden weer eens niks in huis en moest dus eerst boodschappen doen. Dit gebeurt steeds vaker. M'n ouders zijn moe van werken of hebben geen tijd. Gebeurt dat bij jullie thuis ook?

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 31, 2025

Je post echt niet te veel, hoor. Zo’n actief iemand is toch leuk.

Jammer voor je ouders, dat ze zo hard moeten werken en lief dat jij dan boodschappen doet en kookt.  Wat kook je graag?

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • July 31, 2025

Hoi ​@Wolf , zelf heb ik dat niet. Als je wilt, kun je met hun een planning maken, voor wanneer je de boodschappen haalt, en als jullie het kunnen betalen, misschien laten thuis bezorgen

Groetjes Lupus

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • July 31, 2025

​@Diana Ik kook graag italiaans. das lekker makkelijk. ik kan ook wel verspakketen koken van de AH maar das veel werk. dus daar heb ik vaak geen zin in. 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • July 31, 2025

@Lupus  Geen idee, nog nooit over na gedacht. maar ik zal het eens bespreken. misschien is het wel een oplossing

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2025

@Wolf ? Waarom moet je zelf koken? Je ouders horen voor je te zorgen, het maakt niet uit of ze zogenaamd moe zijn of geen tijd hebben. Je bent hun kind en ze moeten voor je zorgen.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • August 3, 2025

Hey ​@matpat13, mijn ouders werken allebei fulltime. M'n vader werkt ver weg dus moet veel rijden om thuis te komen. En m'n moeder werkt dichterbij maar moet af en toe overwerken, en is dan ook laat thuis. Dus ze hebben helaas niet zo veel tijd door de weeks.