gedoe in de familie

  • 21 December 2022
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Reputatie 7

hey hoi, bij de kant van de familie van mijn vader is al jaren gedoe. hierdoor ben ik nog nooit in mijn hele leven in het huis van mijn opa geweest (mijn oma is dood). en mijn '’oom'’ die liegt en bedriegt en dat soort dingen. zegt mijn vader. mijn tante (die zie ik wel daar hebben we een goede band mee) die kreeg eergister een appje van mijn '’oom'’ (die ik dus nooit zie) of hij haar kon bellen. dat heeft hij gedaan. wat er besproken is weet ik niet (mijn vader vertelt er niet veel over). en mijn tante woont bij een nieuwbouw terrein in een nieuw huis (ze zijn nog aan het bouwen rondom haar huis) en ze ging vandaag naar de Albert Heijn en daar kwam ze dus die '’oom'’ tegen. en toen bleek dat hij al de hele tijd rondom haar huis werkt als bouwvakker! mijn kleine nichtje was er ook bij. mijn tante zei tegen haar nou dit is dus oom … (noem de naam liever niet) en mijn nichtje zei letterlijk: jammer dat ………. er niet bij is!* dus dat. maar ik baal er wel van dat er familieruzie is. en ik weet dat ik te jong ben om het op te lossen wat zoizo niet kan omdat ik niet het hele verhaal weet. maar weet iemand iets zodat ik hier wat minder mee zit?

*de puntjes staan voor de naam van mijn oudste nichtje waarvan ik de naam ook liever niet noem.


1 reactie

Hoi @anoniemx123 ,

Bij mijn familie is het allemaal ook niet zo goed.Zat daar eerst ook wel regelmatig mee.

Wat ik heb gedaan:Tegen een vriend gezegd en geprobeerd zoveel mogelijk leuke dingen te doen en bijvoorbeeld muziek luisteren, het klinkt gek, maar dat helpt enorm.Dit heeft erg geholpen bij mij.

Reageer