Skip to main content
Vraag

Gedachten over weglopen

• 18 januari 2025
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Rode_Panda

Ik heb al vaker gedacht aan weglopen, ik trek het niet meer met familie of school. Ik kan dit niet alleen doen en zoek vooral tips. 

Vaak heb ik ook gedacht om te gaan stelen en zo te blijven leven zonder druk van familie of school om me heen. 

3 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi,

Klinkt naar. Waarom wil het het liefst er even tussen uit? Wat zou volgens jou een super oplossing zijn, naast hem peren? Je kan altijd met iemand erover praten (anoniem of in het echt)

Liefs

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1518 reacties
  • 19 januari 2025

Hoi ​@Rode_Panda ,

wat goed van je dat je hier bent gekomen om over je gedachten en gevoelens te praten. Het klinkt of je in een nogal lastige situatie zit. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Veel sterkte gewenst,

groetjes Marieke / De Kindertelefoon

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4156 reacties
  • 19 januari 2025

Vervelend dat het niet goed gaat. Ik kan me voorstellen dat weglopen aantrekkelijk lijkt maar het lost echt helemaal niks op. Je krijgt er alleen maar meer gezeik van. Zeker als je ook nog gaat stelen.

Ik heb geen kant en klare oplossing voor je helaas. Het beste is om te beginnen er met iemand over te praten.

Veel succes en sterkte.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen