Hoi!
Ik ben "Durp" en ik ben 15 jaar oud..
Ik zit thuis niet lekker in mn vel maar daar heb ik ook al een ander topic over!
Dus recht naar de vraag..
Ik had een school/prive laptop maar mijn stiefvader (die denkt dat hij mijn vader is) heeft 'm van de trap gegooid met de mededeling dat ik gameverslaafd ben en dat er geen nieuwe laptop/pc meer komt.. ook niet als ik er zelf 1 betaal want dan gaat die op dezelfde manier van de trap af ;-;
Ik gamede meestal savonds vanaf half 8 tot soms 10 uur en in het weekend iets langer…
Mijn ouders denken dat ik dan echt alleen maar game maar met vrienden hebben we het in de avond ook over school het nieuws de politiek allemaal dat soort dingen..
Maar mijn ouders horen dat natuurlijk "niet" en zeggen dat ik lieg en bedrieg/manipuleer..
Ik heb 3 baantjes en ik ben aan het sparen voor een brommer als ik 16 ben (in december) daarna ga ik verder sparen tot ik 18 ben en meteen op mn verjaardag t huis uit kan..
Iemand nog ideeën hoe ik het dragerlijker kan maken in huis?
Mvg Durp
PS: hij vind ook dat ik van mijn EIGEN geld niet 1 zak chips of snoep/chocola op mijn kamer mag hebben.. wat vinden jullie?