Skip to main content

Hey!

Ik wil even iets vertellen.

Dus ik ben met mijn moeder aan de zee voor 1 weekje. Het was 11:30 en ik ging mijn moeder wakker maken, toen ik de kamer binnenliep verschoot ze en legde haar gsm snel weg. Later die dag zag ik een berichtje van een man (we zullen hem effe M noemen) waarin stond: “ dankjewel lieverd 😘”. Ik vind dit dus heel raar, zoiets zeg je toch niet zomaar… Ik ben dus bang dat ze vreemdgaat op mijn +papa. Ze doet ook al een tijdje vreemd (gsm altijd meenemen, code veranderen,…) Ik den er nu over na om de berichten met M te gaan lezen.

Wat moet ik nu doen?

Heeft iemand tips?

Ik zou niet op je moeders telefoon kijken. Zij heeft ook recht op privacy. Verder heb ik niet echt tips voor je maar ik hoop andere wel

Groetjes mij @Anoniemxv 

Heyy,

Stiekem op je moeder haar telefoon kijken en meelezen in haar berichtjes is niet netjes dus ik zou daar, ondanks je zorgen, mee ophouden.

Ik heb verder ook niet echt goede tips voor je, maar je kan altijd een keer met de https://www.kindertelefoon.nl/ bellen of chatten als dat je fijn lijkt zodat je dit daar kan bespreken ik denk dat dat je wel kan helpen.

Liefs, ItsJustMe <3

Reageer