Skip to main content

Hoi hoi, 

ik zit ergens een beetje mee, ik ben 15 jaar. mijn moeder heeft nu sinds 5 jaar een vriend (niet mijn vader) ik was mijn moeder straks aan het helpen op de computer. Ze had haar telefoon in haar handen en kreeg een berichtje binnen, er stond zoiets als ‘woww, nondejuh wat lekkerding😍😍😍’ ik weet dit niet zeker omdat ze het heel snel weg deed, maar daarom vond ik het zo raar, de man van wie ze het kreeg ken ik ook en is ‘een vriend’ maar daar twijfel ik nu een beetje aan, ook omdat mijn moeder tijdens de relatie met mij vader (volgens m’n vader) is vreemd gegaan via chat berichtjes enz. Ben ik bang dat dat nu weer het geval is, mijn moeder haar telefoon is vergrendeld en weet de code niet dus kan er ook niet in kijken, en als ik t vraag wat het was ben ik bang dat ik er compleet naast zit. Wat moet ik doen?! 

kus ❤️

Hey,

Ik weet niet of het goed advies is maar ik denk dat je een beetje moet opletten wanneer ze haar telefoon pakt en dan afkijken wat haar code is. Of of ze nog meer van zulke chatberichtjes krijgt.

Dankje voor je reactie! Ze opent haar telefoon 9 van de 10 keer met haar vingerscannende, dus dat is best lastig....

Hey,

Het klinkt misschien hard, maar het is niet jouw zaak. Jou moeder zou verstandig genoeg moeten zijn. Ik snap dat jij je zorgen maakt. Maar ik vind dat je niet in haar telefoon moet gaan kijken. Dat vind ik privacy schending. Jij zou het ook niet fijn vinden als iemand in je telefoon ging neuzen zonder dat dat weet.

Reageer