ga naar Frankrijk... 2weken lang... ik hoop maar geen klote ruzies..



Toon eerste bericht

116 reacties

hey

heb je een stuk natuur in de buurt?

ik loop altijd als ik boos ben of overprikkeld ben naar het fijnste plekje in de buurt.

dat is in een plekje met veel bomen en struiken waardoor niemand mij ziet 👀

en dan ga ik op een om gevallen boom stam zitten. ik zet me telefoon uit en kom voledig tot rust.

groetjes
blue
Ik kan niet naar bossen omdat ik nooit en wil bekogeld met de witte heeeeellleeeeeee dunne naalden ge sprint worden in mijn lichaam!!! IK BEN bang voor bossen

Vanwege de rupsen en muggen en wespen..
In het bos zitten inderdaad een hoop beestjes. Misschien voel je je eerder op je gemak aan een strand of kade. Woon je aan de kust, of kan je naar een have in de buurt? Misschien word je daar ontspannen van.

Gr. Kenshin
hey

bij watertjes zitten vaak ook insecten dus dat woord denk ik ook niet 🤔

maar ik zou het echt niet weten wat wel rust zou kunnen geven.

doe je aan sprt?
als je een abbo neemt op een sport school in de buurt. zou je elke keer als je boos hijd op hoopt daar dingen kunnen doen zo dat het weg gaat. voor mensen die niet van de natuur houden helpt dat vaak...

groetjes
blue
Ik woon helaas niet ergens aan de kust.. en dat gelt hetzelfde met hun.. en heb nog steeds dat probleem😅😪😕😞
Heb je zelf een idee waar je rustig van zou worden? Een hobby die je fijn vond bijvoorbeeld?

Gr. Kenshin
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Ik heb hobby's maar wanneer ik teken .. ik word heel snel kwaad en gooi get weg of verbrand het hahah lol
Je tekent weleens, maar wordt dan kwaad. Wel, je frustratie uiten door een tekening te verscheuren kan een manier zijn om met woede om te gaan. Teken of schrijf gerust wat er in je omgaat, en werk je frustratie dan maar uit op het papier.

Iets in brand steken raad ik af. Een vuurtje kan zich snel verspreiden, en de geur van rook blijft een tijdje hangen.

Gr. Kenshin
Ik ga het dan buiten dan in de vuur gooien niet binnen 🤣🤣🤣
Nou ja, een bosbrandje wil je ook niet op je geweten hebben 😉 Moest een vuurtje je tot rust brengen, kan je daar een veilig plekje voor opzoeken.

Misschien helpt het je om voor een brandende kaars neer te zitten, en naar het vlammetje te staren. Daar worden velen rustig van.

Gr. Kenshin
Nou ja, een bosbrandje wil je ook niet op je geweten hebben 😉 Moest een vuurtje je tot rust brengen, kan je daar een veilig plekje voor opzoeken.

Misschien helpt het je om voor een brandende kaars neer te zitten, en naar het vlammetje te staren. Daar worden velen rustig van.

Gr. Kenshin

O dat wist ik niet naar een kaars staren..

Maar ik krijg echt geen bosbrand ofzo in de achtertuin hoor er komt alleen maar rook vrij dat is alles
Fijn dat je achtertuin vrij brand-proof lijkt. En inderdaad, een kaars kan je tot rust brengen. Zou je de kaars een kans willen geven?

Gr. Kenshin
Maar hoe zaal ik dat kunnen doen als dat niet In het huis mag en buiten gaat het toch niet werken
Je zou eventueel een namaakkaarsje kunnen gebruiken. Dat is een kaarsje met in plaats van een vlammetje, een lampje in de vorm van een vuurtje. Met die dingen kan vrijwel niets misgaan.

Gr. Kenshin
Oké dat zal ik wel kunnen gaan gebruiken
Wat mij het meeste opviel aan jouw bericht, was dat jij naar je ouders/verzorgers verwees met "nep ouders". Hieruit concludeer ik dat het geen biologische ouders van je zijn.

Normaliter zou ik niet aanraden om weg te lopen, maar als het echt heel heftig is, zou je eventueel naar een goede vriend(in) gaan voor een weekje of zoiets, en dan de tweede week bij een andere vriend(in). Dat zou je natuurlijk even moeten bespreken met de mensen in je omgeving.

Reageer