Vraag

Feestje van vriendin van school

  • 3 August 2020
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke dit is mijn eerste topic op dit forum dus sorry als ik het  ‘verkeerd’ doe.

Ik ben volgende week zaterdag uitgenodigd door een vriendin van mij van school voor haar verjaardag. Er is geen drank, drugs of die andere verboden dingen op het feestje. Ik heb in het verleden dingen gedaan dat wel met die dingen te maken heeft waardoor mijn vader nu een beetje ‘trust issues’ heeft gekregen. Ik wil graag naar dat feestje toe maar papa vertrouwd het niet helemaal omdat hij dat meisje niet kent en omdat het wat verder weg is. Hoe moet ik mn vader nu overhalen? Help.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heyhoi!

miss met je vader gaan praten en duidelijke afspraken maken? En miss met dat meisje facetimen als je vader erbij is zodat hij weet wie het is, maar das best awkward. En zeg gwn tegen je vader dat je beloofd dat je geen “rare” dingen gaat doen (als je dat ook echt van plan bent dan”

succes

 

joeeee

Hallo zofir0s :)

Je kunt die vriendin eerst bij jou thuis laten komen zodat hij haar ziet en zodat zij zich kan voorstellen. Dan weet hij ook wie die vriendin is.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +3

Heyy

Dit is natuurlijk best lastig maar precies wat TheMightySlayer zegt: Misschien kun je haar een keer thuis uitnodigen en er echt goed over praten.

Succes!

​​​​​​XOXO 

~BreezyOcean

Reageer