Vraag

familie ruzies

  • 3 March 2023
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Badge

Hallo! Ik ben een meisje van 12 jaar, ik heb 2 zussen van 18 en 20. Ze hebben hee erg vaak ruzie met elkaar en schelden elkaar uit, vaak wordt ik er ook gelijk bij betrokken.. omdat ik jonger ben geven mijn zussen altijd de schuld aan mij, doordat ik veel jonger ben geloven mijn ouders mijn zussen natuurlijk. Daardoor krijg ik altijd de schuld op mij geschoten.. dat wordt steeds heftiger, het gaat ook niet goed met mijn ouders. Ze hebben de laatste tijd heel erg veel ruzie en ook echt hele heftige ruzie, me vader gilt vaak tegen ons als hij hel boos op ons is.. ze zeggen zelfs dat ik een mislukt kind ben en dat niemand mij mag.. de ruzie is soms zo heftig dat ik bang ben dat ze uit elkaar gaan.. of nog erger, dat een van mijn ouders misschien zelfs zelfmoord pleegt.. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik ga op dit moment best wel door een moeilijke tijd.. kusjes


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

misschien kun je het aan je mentor/docent vertellen, of tenminste iemand volwassene die je dan kan helpen. Het zou vast beter zijn als ze uit elkaar gingen; dan zouden er geen (of minder) ruzies zijn. Met je zussen, misschien een bonding activity doen. Iets leuks samen, misschien iets zodat jullie samenwerken. Ik hoop dat het lukt

Xx Queertje<33

Reageer