Hoi, ik weet niet of er op dit moment nog mensen op het forum zitten maargoed. Ik voel me op dit moment echt slecht. M’n vader is net thuisgekomen en was heel kwaad, ik weet niet waarover, hij en m’n moeder waren de hele dag thuis alleen en er is vgm iets gebeurd. M’n vader is een beetje (heel veel) overprotective. Mijn moeder wat minder, ze laat ons wel bij nichtjes spelen enzo. Mijn vader wilt dat niet, maar omdat ze niet wil dat wij geen leuke tijd hebben en de schuld aan haar geven laat ze ons toch altijd gaan. Alleen ik weet dit, ik heb niet het gevoel dat mijn jongere broertjes en zusjes hier vanaf weten. Ik vind het zo triest voor m’n moeder want ze is zo aardig, dit is mijn allerallergrootste geheim en niemand weet dit. Ik voel me heel onveilig en weet niet wat ik hiermee moet. M’n vader is onvoorspelbaar als hij boos is. Fijn dat ik het even heb kunnen delen.
Bladzijde 1 / 1
Ik denk dat je het best met de kindertelefoon kan praten je kan elke dag met ze anoniem bellen en chatten van 11:00 tot 21:00 ik zelf zit niet in zo’n situatie dus kan ik slecht advies geven.
Hey
Lastige situatie zeg, zou je het er bijvoorbeeld met je moeder over kunnen hebben? Zij weet wat je vader vind en wat ze doet dus misschien kan ze je geruststellen of uitleg geven.
Heb je ook nog contact met mensen buiten je familie zoals klasgenoten of mensen van sport?
Fijne avond
~DV
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.