Vraag

familie problemen

  • 27 May 2020
  • 0 reacties
  • 34 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo mensen

Ik heb thuis vaak ruzie met mijn moeder ik vind zelf om onzinnige dingen en ik irriteer me echt dood aan haar om zoveel dingen ( nu iets anders) net was ik met haar aan het kaarten en als ze verliest dan zegt ze ik verlies echt altijd en doe nooit wat goed .ze heeft ook nog eens af en toe problemen met mijn vader / oma want mijn vader gaat soms wel 3 keer in de week heen ( ik mag mijn oma niet echt want ze doet net alsof ik een kind van 5 jaar oud ben en als ik er wat van zeg doet ze net of ze doof is laatst had ik mijn beugel eruit en ze zij laat maar even zien ik zat op bank en zij aan de tafel en ik lachte zodat ze mijn tanden kon zien en toen opeens ging ze recht naar mij toe om met haar in mijn mond te zitten en ik werd oprecht een beetje bang ) 

Laats vroeg mijn moeder aan mijn vader wil je even mijn tante bellen mijn vader zij is goed maar toen was het 3 weken laten en bij had het nog steeds niet gedaan en mijn oma vroeg wat en hij doet het meteen . ( weer over iets anders) mijn moeder denkt dat ik haar gelijk geef dat hij te vaak er naar toe gaat en mijn vader denkt dat ik denk dat mijn moeder een beetje aanstel maar ik sta aan geen van hun kant. 

 

Ik weet niet hoe ik hier allemaal mee om moet gaan dus jullie tips??

 

 

 

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer