familie heeft ons bestolen

  • 28 April 2024
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Heyyy ben er weer na een tijdje!

dus je een beetje een probleem met m’n familie, er is dus soort van geld gestolen van ons,

mijn oom heeft jaren geleden een heel groot bedrag geleend alleen nooit terug gegeven en hij heeft ook mijn moeder aangevallen toen ze daarover gingen praten (heel lang geleden was er niet bij)

maar een paar jaar geleden gingen we dus een tijdje bij hun langs enzo maar zonder mijn moeder wanneer ze op werk was vaak want mijn moeder wilt dat eigk niet. Alleen nu hebben mijn ouders zoiets van je hier hebben we geen zin meer in dit gaat niet goedkomen we hebben nu al heel lang (5/6 jaar ik denk veel langer nog) geen contact meer.

Nu de broers van hem (dat was de oom van mijn vaders kant die dat heeft gedaan) de broers van mijn vader en zijn zus die zeggen van kan toch niet meer jullie moeten vergeven zijn dochter gaat verloven is niet netjes mensen gaa praten bla bla blaaa

alleen door die situatie zijn er thuis gwn veel dingen gebeurt wij willen het gwn niet meer. Mijn moeder is er kapot van mijn vader ook iedereen zeurt op onze kop en vind het niet meer leuk ik word er verdrietig van als ik mijn ouders zo zie ze zijn gwn voor de gek gehouden en vgm kan je nu ook geen aangifte meer doen.

En toen mijn opa overleed toen gingen we met mijn hele vaders kant bij hun thuis want hij is de oudste broer en toen zaten we daar akward. Ik wil echt niks meer met die mensen de maken hebben alleen iedereen zeurt op onze kop dat we moeten vergeven en dat ze het geld niet terug kunnen betalen maar dat kunnen ze WEL

ze hebben hun hele huis verbouwt ze hebben een veel mooiere tuin dan ons gaan meerdere keren per jaar op vakantie en dat doen wij niet eens. Ze konden dat geld al lang terug betalen. En mijn tantes van mijn vaders kant praten allemaal trash over elkaar en er zijn ruzies geweest onder hun en nu zeggen ze dat zij elkaar hebben vergeven dus wij moeten dat ook doen. Maar wij hebben meer meegemaakt en dit was niet eens alles mijn moeder wou me niet alles vertellen.

Ik zit er wel erg mee en ben er ook gek helemaal klaar mee. Wij konden hun hele gezin verpesten als we dat wouden maar dat hebben we niet gedaan zo zijn wij niet. Pls heeft iemand tips?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Sorry, ik heb geen heel goede tips maar wat je nu al goed doet is beter zijn dan hun. Ik zou zeggen houd dat zo en laat je leven niet bederven door zulke mensen en hun gedoe. Als ik het lees denk ik wel jullie zijn niet eerlijk behandeld maar daar kun je wss weinig aan veranderen. Wat je altijd wél kunt doen is zorgen dat je dat altijd in je achterhoofd houd en zelf zorgt dat je dat vast houd dat je anderen niet slecht heb behandeld. Dat is al heel goed!  En het spijt me dat ik verder geen heel goede tips heb!  Sterkte in ieder geval ermee !

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +13

Dit is niet normaal dit.. ze moeten allang terug betalen. En als die mensen weer zeuren dat je ze moet vergeven enzovoort, zeg dan wat je net zei over dat ze altijd op vakantie gaan en een veel mooiere ruim hebben enzovoort. En hoezo kan je geen aangifte meer doen? Dat vind ik ook raar

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 5
Badge +2

Ja nou omdat het geld waarschijnlijk al lang is uitgeven, en ik denk dat het dan al te laat is want het is wel voor mijn geboorte gebeurt 😬 En mijn ouders die wouden uiteindelijk geen aangifte doen maar mijn moeder zegt dat ze daar nu wel spijt van heeft…

Reputatie 7
Badge +13

Probeer het anders alsnog. Als het niet kan zegt de politie het wel

Reputatie 5
Badge +2

Ja klopt maar m’n ouders willen er ook niet veel over praten, dan worden ze alleen maar weer boos en geïrriteerd door :(. Als ze het er weer over hebben zeg ik het wel. Bedankt! :)

Reageer