Vraag

familie

  • 6 April 2021
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoii ik ben britt een meisje van 14.

Nou om ff met de deur in huis te vallen, ik val dus op meisjes.

ik heb het al aan best een aantal mensen verteld maar uit m’n familie alleen m’n moeder en zusje.

ik wil het echt graag aan de opa en oma van beide kanten vertellen en bij m’n vader dan ook tegelijk aan m’n vader zelf, maar er is een probleempje.

kijk mn vader en ik hebben gewoon geen klik, we praten nooit ik zie hem niet zo vaak ( m’n ouders zijn gescheiden en k woon bij m’n ma)

maar ik weet niet wat het is maar het klopt gewoon niet.

mn opa van m’n vaders kant is echt geweldig hij is super aardig altijd positief ( hij heeft kanker maar het gaat steeds beter en hij zeurt letterlijk NOOIT )

maar m’n oma daarin tegen, als m’n zusje zegt dat ze iets wil worden zegt m’n oma gelijk: nee joh dat kan jij helemaal niet daar moet je veel slimmer/creatiever/handiger/sterker ect. Voor zijn.

dus ja ik ben bang dat als ik vertel dat ik op meiden val dat ze denkt: nee joh dat ik maar een fase, gaat wel weer over/ kijk over een jaar maar weer verder/ dat is vast een grapje van de natuur. Nou ja dat zegmaar maar m’n vader weet ik niet, ik denk of dat hij het zelfde gaat reageren als m’n oma of hij word boos of… nou ja ik weet het niet zo goed want ik ken hem dus eigenlijk niet echt. 

 

maar aan de andere kant wil ik het niet aan m’n opa vertellen want wat als hij het er niet bij kan hebben omdat hij al zo ziek is 
 

ik weet dus niet wat ik moet doen maar ik wil het wel vertellen want ik kan het echt niet meer opkroppen ik heb al genoeg ander gedoe aan m’n hoofd maar dat duurt veel te lang om uit te leggen

 

xxx-britt💕


3 reacties

Badge +3

Hey, lastig lastig! 

Als je niet wilt of er nog niet helemaal klaar voor bent hoef je het natuurlijk niet te vertellen. En als je het toch graag wil zou je miss een briefje kunnen schrijven dan is het wat minder eng.

Reputatie 2
Badge +2

hey, ik zou als ik jou was het je opa vertellen. ik weet zeker dat je opa het wilt weten, en mijn vader heeft ook kanker, en ik probeer hem ook zo veel mogelijk te vertellen. dat vind hij ook fijn, voor je oma weet ik het nog niet, ik zou daar nog even mee wachten. heel shit wel dat je ouders gescheiden zijn. ik ben niet bekent daarmee, maar van veel mensen al wel gehoord dat het heel kut is. persoonlijk heb ik beide mn opa's niet meer en allang niet meer dus weet niet goed hoe het is om een opa te hebben, heb wel beide mn oma's nog. ik praat er graag met je over, en je mag me alles vertellen. je kan het, i know that

Reputatie 2
Badge +1

Hey, lastig lastig! 

Als je niet wilt of er nog niet helemaal klaar voor bent hoef je het natuurlijk niet te vertellen. En als je het toch graag wil zou je miss een briefje kunnen schrijven dan is het wat minder eng.

Hoii dankje voor je tip, een briefje lijkt me inderdaad al een stuk minder eng, ik ga er nog even goed overna denken maar heel erg bedankt voor je tip

Reageer